Η απόφαση του Netflix να κάνει το Squid Games, τη δημοφιλέστερή του σειρά, reality, προκάλεσε την οργή χιλιάδων συνδρομητών!

Αναλυτικά, 456 άνθρωποι από όλο τον κόσμο θα διαγωνιστούν σε παιχνίδια όπου «η χειρότερη εξέλιξη θα είναι να γυρίσουν σπίτι με άδεια χέρια» – χάνοντας ένα έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το Netflix επιβεβαίωσε επίσης ότι η δημοφιλής σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες των συνδρομητών του για δεύτερη σεζόν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. «Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να δημιουργηθεί η πρώτη σεζόν του “Squid Game”πέρυσι. Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το “Squid Game” η πιο διάσημη σειρά του Netflix» γράφουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση οι δημιουργοί του.

Την Τετάρτη, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα σειρά 10 επεισοδίων με τίτλο «Squid Game: The Challenge» θα προσφέρει το «μεγαλύτερο καστ και το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία του ριάλιτι».

«Καθώς [οι παίκτες] ανταγωνίζονται μέσω μιας σειράς παιχνιδιών εμπνευσμένων από το αρχικό σόου – συν τις εκπληκτικές νέες προσθήκες, οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα τεθούν σε δοκιμασία, ενώ οι ανταγωνιστές γύρω τους θα αποκλείονται», πρόσθεσε.

Οι παίκτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών. Πρέπει να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για πάνω από 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για γυρίσματα. Ο αριθμός των 456 συμμετεχόντων είναι ένα νεύμα στη σειρά φαντασίας, η οποία περιλαμβάνει τον ίδιο αριθμό παικτών, με τον κύριο πρωταγωνιστή της Seong Gi-hun να αναφέρεται επίσης ως Πάικτης υπ’αριθμόν 456.

Η νοτιοκορεάτικη σειρά θρίλερ αφηγείται την ιστορία ανθρώπων που έχουν χρέη και διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια θανατηφόρα σειρά παιδικών παιχνιδιών. Κατέρριψε ρεκόρ ως η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της.

Το Netflix αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από μεγάλους ανταγωνιστές, αλλά επλήγη επίσης επειδή αύξησε τις τιμές, ενώ εγκατέλειψε τη Ρωσία. Τον Απρίλιο, αποκάλυψε μια απότομη πτώση των συνδρομητών και προειδοποίησε ότι εκατομμύρια άλλοι χρήστες πρόκειται να εγκαταλείψουν την υπηρεσία ροής.

Αυτό εξαφάνισε περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία της εταιρείας, καθώς οι ειδικοί προειδοποιούν ότι κάνει κινήσεις γιανα επιστρέψει σε τροχιά.

Netflix: Στέλνει πρόστιμα – Κλείνει λογαριασμούς

Η αγαπημένη συνήθειά μας, το Netflix, ετοιμάζεται να δείξει τα… δόντια του σε όσους έχουν κοινό λογαριασμό! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr

To Netflix προειδοποίησε ξανά σήμερα ότι επίκεινται μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου να χρησιμοποιείται ο ίδιος κωδικός πρόσβασης στο πρόγραμμά του από περισσότερους χρήστες.

Σύμφωνα με το CNBC, αυτή τη φορά η προειδοποίηση φαίνεται να είναι σοβαρή και θα σήμαινε το τέλος της πρακτικής αυτής.

Η εκτίμηση του Netflix είναι ότι πάνω από 30 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και τον Καναδά χρησιμοποιούν κοινό κωδικό για την πρόσβαση στο περιεχόμενό του. Oπως ανακοίνωσε, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πιθανόν κοινό password.

Στην τριμηνιαία επιστολή προς τους μετόχους του, το Netflix παραδέχθηκε ότι σκόπιμα είχε επιτρέψει την κοινή χρήση κωδικού, επειδή βοηθούσε στην εξοικείωση των χρηστών με την υπηρεσία του.

Ωστόσο, με τον ανταγωνισμό – από τη Disney, την Warner Bros. Discovery, την Paramount Global, τη NBC Universal και την Apple TV+ και άλλες εταιρείες – να υπονομεύει την ανάπτυξή του, το Netflix ανέφερε ότι θέλει να αρχίσουν να πληρώνουν τα εκατομμύρια των νοικοκυριών με κοινό κωδικό.

«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – αν προστεθεί και ο μεγάλος αριθμός όσων έχουν κοινούς λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό προκαλεί αντίθετους ανέμους για την αύξηση των εσόδων», σημείωσε η εταιρεία.

Netflix: Ποιοι το απειλούν; Θέλουν να το «σβήσουν»

Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς εντός του επόμενου έτους θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στη χώρα μας το HBO Max και το Disney+, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά όπου κυριαρχεί το Netflix.

Παράλληλα, οι εγχώριες εταιρείες τηλεπικοινωνιών επεκτείνουν τις δικές τους υπηρεσίες με αντίστοιχα μοντέλα Over The Top (OTT), δηλαδή μέσω Διαδικτύου, χωρίς αποκωδικοποιητές, άνευ συμβολαίου και ανεξαρτήτως παρόχου.

Εντός του μήνα η Nova αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα την ψηφιακή πλατφόρμα “ΕΟΝ”, την οποία αξιοποιεί στις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο μητρικός όμιλος United Group. Πρόκειται για το πρώτο, ουσιαστικά, βήμα της νέας εποχής της εταιρείας, μετά την εξαγορά της. Μια κίνηση απαραίτητη για την εταιρεία, που είχε μείνει πίσω στο συγκεκριμένο πεδίο, ειδικά έναντι της Cosmote TV, η οποία είχε ξεκινήσει τη δική της πλατφόρμα streaming τον Ιανουάριο του 2020. Η Vodafone ξεκίνησε τη διάθεση της Vodafone TV ως υπηρεσία ΟΤΤ τον περασμένο Αύγουστο, επεκτείνοντας τη συνεργασία που είχε ξεκινήσει με το HBO, ενώ η Wind προσφέρει από το 2018 τη Wind Vision.

Netflix: Οι ξένες πλατφόρμες

Στο μεταξύ, εντός του 2022 αναμένεται να είναι διαθέσιμες και στη χώρα μας οι συνδρομητικές πλατφόρμες HBO Max και Disney+.

Πιο έτοιμη εμφανίζεται η Warner Media, η οποία πραγματοποίησε, την περασμένη Τρίτη, ειδική εκδήλωση για την επίσημη έναρξη της λειτουργίας του HBO Max στην Ευρώπη.

Το HBO Max θα ξεκινήσει από Σουηδία, Δανία, Νορβηγία, Φινλανδία και Ισπανία στις 26 Οκτωβρίου και εντός της επόμενης χρονιάς θα επεκταθεί σε ακόμα 21 ευρωπαϊκές χώρες, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, καθώς και στην Πορτογαλία.

Εξάλλου, η Warner Media έχει ξεκινήσει και τη διαδικασία στελέχωσης του ελληνικού τμήματος, καθώς εδώ και μερικές εβδομάδες έχουν ανέβει στο LinkedIn αγγελίες εργασίας για διάφορες θέσεις στη χώρα μας.

Μεταξύ άλλων, ζητούνται editorial, PR και social media managers για την τοπική ομάδα που θα λειτουργεί από την Αθήνα.

Πιθανότατα μέσα στο καλοκαίρι του 2022 θα ξεκινήσει και στη χώρα μας η λειτουργία του Disney+, η οποία αρχικά προγραμματιζόταν να είναι διαθέσιμη στην Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, μέσα στο 2021. Πάντως, και η Walt Disney Company αναζητεί προσωπικό στη χώρα μας, έχοντας ανοιχτή αγγελία για Content Planning Managers στην Αθήνα, καθώς και για Performance Marketing Senior Manager για τις αγορές του Ισραήλ και της Ελλάδας, με έδρα το Τελ Αβίβ.

Netflix: Η κυριαρχία

Οι συνδρομητές των διεθνών πλατφορμών video streaming υπολογίζεται ότι έχουν περισσότερους από 500.000 συνδρομητές στην Ελλάδα.

Πρωταθλητής και με σημαντική διαφορά είναι το Netflix, οι συνδρομητές του οποίου εκτιμάται ότι ξεπερνούν τις 400.000, καθώς η εταιρεία δεν ανακοινώνει αριθμό συνδρομών ανά χώρα.

Βέβαια, εκτιμάται ότι πρόσβαση στο Netflix διαθέτουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο νοικοκυριά στο σύνολο της χώρας, καθώς πολλοί παίρνουν τη “μεγάλη” συνδρομή που επιτρέπει ταυτόχρονη θέαση από 4 διαφορετικούς λογαριασμούς χρηστών και τη μοιράζονται.

Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα (Amazon Prime Video, Apple TV, καθώς και η ελληνική Cinobo) υπολογίζεται ότι όλες μαζί έχουν περίπου 100.000 συνδρομητές.

Netflix: Ο ανταγωνισμός και το ειδικό τέλος 10%

Η παρουσία περισσότερων ψηφιακών πλατφορμών εντείνει τον ανταγωνισμό για τους εγχώριους παίκτες, καθώς στο ψυχαγωγικό περιεχόμενο (ταινίες και σειρές μυθοπλασίας) υπερτερούν σημαντικά.

Το HBO Max θα προσφέρει περιεχόμενο από τη Warner Bros και τα κανάλια HBO, DC και Cartoon Network. Ακόμα, οι καινούργιες ταινίες της Warner Bros θα είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα HBO Max 45 ημέρες μετά την κυκλοφορία τους στους κινηματογράφους.

Αντίστοιχα, το Disney+, εκτός από τις σειρές και τις ταινίες της Disney, περιλαμβάνει και τις παραγωγές άλλων σημαντικών στούντιο που έχουν αγοραστεί απ’ αυτήν, μεταξύ αυτών της Marvel, με όλο το σύμπαν υπερηρώων της, και βέβαια της Lucas Flims, που βγάζει τις ταινίες και τις σειρές του “Star Wars”.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι ελληνικές πλατφόρμες αναζητούν τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να συνεργαστούν με τους διεθνείς ομίλους που παράγουν και παρέχουν συνεχώς περιεχόμενο, μέσω συνδυαστικών προσφορών, ειδικών τιμών και συνδρομών κ.λπ.

Ιδιαίτερη σημασία, βέβαια, έχει το αθλητικό περιεχόμενο, που δεν παρέχουν οι διεθνείς πλατφόρμες, αλλά και το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα προσέλκυσης εταιρικών πελατών όπως καφετεριών, εστιατορίων, πρακτορείων ΟΠΑΠ, που θέλουν να προβάλλουν τους αγώνες για τους πελάτες τους.

Netflix: Στρεβλώσεις

Μια σημαντική στρέβλωση στον ανταγωνισμό προκαλεί και το ειδικό τέλος 10% που επιβάλλεται επί των λογαριασμών συνδρομητικής τηλεόρασης.

Η εφαρμογή του ειδικού τέλους, που επιβλήθηκε το 2016 για δημοσιονομικούς λόγους, έχει ανασταλεί μέχρι τον Ιούνιο του 2022, με απόφαση της κυβέρνησης, αλλά παράγοντες της τηλεπικοινωνιακής αγοράς ζητούν την κατάργησή του, καθώς δεν επιβάλλεται στις διεθνείς πλατφόρμες, όπως το Netflix, δημιουργώντας συνθήκες άνισου ανταγωνισμού.

Αναλυτές εκτιμούν, πάντως, ότι υπάρχει ακόμη σημαντικό περιθώριο επέκτασης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς μετρήσεων, η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στο σύνολο του πληθυσμού της χώρας υπολογίζεται στο 26%, χωρίς να προσμετρώνται σε αυτήν οι πλατφόρμες όπως Netflix, Amazon Prime Video κ.λπ.

Στη συνολική αγορά πρέπει να προστεθούν και όσοι αποκτούν παράνομα πρόσβαση στις διάφορες συνδρομητικές τηλεοράσεις.

Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις, υπολογίζεται ότι στη χώρα μας υπάρχουν περί τους 400.000 “πειρατές” της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς επαγγελματίες προσφέρουν παράνομα εξοπλισμό και εγκατάσταση σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.

Netflix: «Σφαλιάρα» και από COSMOTE TV – Nova

Οι… φωνές Nova και Cosmote TV έπιασαν τόπο και πλέον το Netflix είναι αντιμέτωπο με μια πρωτόγνωρη κατάσταση στην Ελλάδα! Διαβάστε στο xristika.gr τις εξελίξεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για πρώτη φορά από την έναρξη των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα το Netflix θα κληθεί να πληρώσει φόρους.

Η πληρωμή θα αφορά το έτος 2020, με βάση τα στοιχεία που θα ανακοινώσει η εταιρεία.

Η εξέλιξη αυτή ικανοποιεί το πάγιο αίτημα του ΟΤΕ και της Forthnet για τη μείωση των συνθηκών άνισου ανταγωνισμού σε σχέση με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπηρεσιών streaming και δεν αποδίδουν φόρους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται εκ νέου το ενδεχόμενο να ζητηθεί από κάθε εταιρεία που παρέχει συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες να έχει ξεχωριστή εταιρεία για τη δραστηριότητα αυτή ή να αναρτώνται υποχρεωτικά τα στοιχεία κλάδου.

Πηγή: xristika.gr

Προηγούμενο άρθροΚαιρος Αρναουτογλου: Προειδοποίηση για μεγάλη ζέστη! Πότε έρχεται στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΚεφαλονιά: Ξανά δύο κρουαζιερόπλοια στο Αργοστόλι με περισσότερους απο 3.000 επιβάτες [εικόνες]