Η ιστορία, από το 1946 στις προκλήσεις του σήμερα…

Η ιστορία της λουκουμοποιίας Σκιαδαρέση ξεκίνησε το 1946 από ένα παραδοσιακό εργαστήριο λουκουμιών και ζαχαρωδών που δημιούργησε στην Πάτρα ο Σπυρίδων Σκιαδαρέσης, συνονόματος παππούς του σημερινού επικεφαλής της εταιρείας. Ο Σπύρος παρέλαβε τα ηνία από τον πατέρα του, Γεράσιμο ο οποίος είχε ακολουθήσει με επιτυχία το όραμα του δικού του πατέρα, από το 1965. Από τότε μέχρι σήμερα η εταιρία είχε να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και το ανταπεξήλθε επιτυχώς, κάνοντας μάλιστα κάθε φορά, ένα «βήμα μπροστά».

Η οικογένεια Σκιαδαρέση βρίσκεται σήμερα στην τρίτη γενιά και συνεχίζει με την ίδια χαρά και αγάπη τη μοναδική αυτή παράδοση. Με τρία καταστήματα λιανικής πώλησης στην Αχαΐα, μεγάλο δίκτυο χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, η γλύκα της παράδοσης ταξιδεύει από άκρη σε άκρη σε όλο το κόσμο…

Η ιστορία, από το 1946 στις προκλήσεις του σήμερα…

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης αναλαμβάνοντας από τον ιδρυτή την εταιρεία, κατάφερε σταδιακά να την επεκτείνει σημαντικά και να την μετατρέψει σε βιοτεχνία. Από το 1985 η επιχείρηση στεγάζεται σε νέες ιδιόκτητες παραγωγικές εγκαταστάσεις 2.000 τ.μ. στην Εγλυκάδα Πατρών. Το 1998 την επιχείρηση αναλαμβάνει η νέα γενιά, Σπύρος και Βιβιάνα Σκιαδαρέση και η δομή της εταιρείας αλλάζει σε ομόρρυθμο Εταιρεία.

Οι νέοι επιχειρηματίες ανανεώνουν τις λειτουργίες της Εταιρείας κι εμπλουτίζουν τις πολύτιμες «μυστικές» συνταγές του ιδρυτή της, παρέχοντας μεγαλύτερη γκάμα λουκουμιών και ζαχαρωδών. Ταυτόχρονα ανακαινίζουν το κατάστημα λιανικής στον χώρο του εργοστασίου, προσφέροντας τη δυνατότητα στους φίλους του λουκουμιού να προμηθεύονται απευθείας από τον χώρο παρασκευής τους, τα αγαπημένα τους γλυκίσματα. Το 2005 αποτελεί την αφετηρία μιας κομβικής περιόδου για την Εταιρεία, κατά την οποία πραγματοποιήθηκε καθολική ανακαίνιση των εγκαταστάσεων, επένδυση σε νέα μηχανήματα, πιστοποίηση κατά ISO 90001/2000 και το τελικό στάδιο πιστοποίησης HACCP.

Σήμερα, έχοντας χαράξει τη δική της ξεχωριστή πορεία στην αγορά, η εταιρία μπορεί να περιμένει και την τέταρτη γενιά της οικογένειας να αναλάβει και αυτή με τη σειρά της τα ηνία, μας λέει χαμογελώντας ο Σπύρος Σκιαδαρέσης. Ακολουθώντας την εποχή η εταιρία ρίσκαρε και επένδυσε στον εκσυγχρονισμό που ενίσχυσε τη θέση που με πολλή δουλειά κατέκτησε στο πέρασμα των δεκαετιών.

Ωστόσο, εν μέσω πανδημίας χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια προκειμένου η εταιρία να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που έφερε στην αγορά η υγειονομική κρίση. Ήδη πριν την εμφάνισή της η εταιρία προχώρησε σε κινήσεις που σχετίζονταν με την απόκτηση νέου εξοπλισμού, αλλά και με τη σύναψη νέων συνεργασιών έτσι ώστε με το τέλος της οικονομικής κρίσης, που προηγήθηκε, να μην υστερεί σε σχέση με τον εγχώριο και διεθνή ανταγωνισμό.

Φυσικά δε σταματά να δημιουργεί και να δοκιμάζει νέες συνταγές για όλα γούστα. «Πρόκειται για κινήσεις με προσωπικό και οικονομικό κόστος, ήταν όμως επιλογή αυτό το ρίσκο που θεωρώ ότι θα οδηγήσει την εταιρεία μπροστά. Τελικά, ακολούθησε η περίοδος της πανδημίας που ήταν ιδιαίτερα δύσκολη και το στοίχημα πλέον είναι να συνεχίσουμε από τη θέση μας και να μας βρει το τέλος της υγειονομικής κρίσης ανταγωνιστικούς. Ήταν σημαντικό να παραμείνουμε παρόντες μπροστά στις εξελίξεις της αγοράς. Φυσικά τα εμπόδια ήταν πολλά, στην πράξη. Πρόκειται για ένα φρέσκο προϊόν που δεν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής. Την προηγούμενη εορταστική περίοδο υπήρξε πρόβλημα με τις εισαγωγές και το στοκ εμπόρευμα λόγω των μέτρων και των lockdowns. Πλέον έχουμε μία καθημερινότητα «ακορντεόν», η καταναλωτική συμπεριφορά του κόσμου εξαρτάται από αυτά που ακούει. Ωστόσο, υπάρχει μία αισιοδοξία στον ορίζοντα» λέει.

skiadaresis.gr

Πηγή: thebest.gr
Προηγούμενο άρθροΚεφαλονιά: Χωρίς αποτέλεσμα η προσπάθεια του δύτη να εντοπίσει το αυτοκίνητο στον Πόρο-Τι θα γίνει
Επόμενο άρθροΕμποροεπαγγελματικός σύλλογος Κεφαλονιάς-Ιθάκης: Τι θα γίνει αύριο με τα καταστήματα