Ένα νέο κατάστημα σε εμπορικό κέντρο της Ελβετίας, ετοιμάζεται να ανοίξει τις προσεχείς ημέρες η Coffee Island.

Πρόκειται για ένα καινούργιο mall, «κομψοτέχνημα» της αρχιτεκτονικής, που έχει αναπτυχθεί σε προάστιο της Γενεύης, την ελβετική Silicon Valley, όπως την αποκαλούν οι ντόπιοι λόγω της παρουσίας ενός σύγχρονου τεχνολογικού πάρκου. Σκοπός της νέας επένδυσης είναι να αποτελέσει πόλο έλξης, τόσο για τους Ελβετούς, όσο και για τους επισκέπτες της χώρας.

Διαβάστε επίσης: Υπουργείο Υποδομών: Μερική ανάκληση απόφασης για φυσικά πρόσωπα-πληγέντες του ΙΑΝΟΥ-Δείτε τη νέα απόφαση (έγγραφο)

Διαβάστε επίσης: Δήμος Σάμης: 3η απόφαση με “600άρια”-Από 1.350 μέχρι 4.800 ευρώ σε 18 πληγέντες του ΙΑΝΟΥ (απόφαση)

Διαβάστε επίσης: Δήμος Σάμης: Δεύτερη απόφαση με “600άρια”-Από 1.350 μέχρι 3.840 ευρώ σε άλλους 22 πληγέντες του ΙΑΝΟΥ (απόφαση)

Διαβάστε επίσης: Δήμος Σάμης: Από 1.200 μέχρι 4.800 ευρώ σε 21 πληγέντες του ΙΑΝΟΥ (απόφαση)

«Η πρόκληση που δεχθήκαμε ήταν μεγάλη» τονίζει στο newsit.gr, o επικεφαλής της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος. Έτσι, κόντρα στα εμπόδια των μετακινήσεων που έβαλε η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού, η διοίκηση της Coffee Island κατάφερε να ολοκληρώσει τη συμφωνία για τη δημιουργία ενός καταστήματος, μέσα στο mall, το οποίο θα σερβίρει καφέ και άλλες επιλεγμένες γεύσεις.

Τα εγκαίνια του εμπορικού κέντρου θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα.

Η πρόσκληση που έκανε ο ιδιοκτήτης του mall στη διοίκηση της Coffee Island ήταν ιδιαίτερα τιμητική και αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς η πατρινή εταιρεία επιλέχθηκε από μία λίστα ανταγωνιστικών επιχειρήσεων, μεταξύ των οποίων και ισχυροί «παίκτες» της παγκόσμιας αγοράς καφέ.  Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών, μέχρι την υλοποίηση της επένδυσης πραγματοποιήθηκαν με teleconference, αποδεικνύοντας έτσι, ότι η χιλιομετρική απόσταση για αξιόλογες επιχειρηματικές συμφωνίες δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο.

Η εγχώρια αγορά

Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, η διοίκηση της Coffee Island, προσαρμόζει την πολιτική της στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η εξάπλωση του κορονοϊού. Έτσι στο πλαίσιο διασφάλισης της προστασίας της δημόσιας υγείας και προς όφελος του προσωπικού και των επισκεπτών της, η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί από τον ανεξάρτητο διαπιστευμένο φορέα TÜV Austria, με το πρωτοποριακό σχήμα Covid Shield.  Το καινοτόμο Ιδιωτικό

Σχήμα Πιστοποίησης Covid Shield, βάσει του οποίου η εταιρεία πιστοποιήθηκε σε επίπεδο Principal, αποτελεί το πρώτο παγκοσμίως ολοκληρωμένο σχήμα πιστοποίησης, αναφορικά με τη λήψη μέτρων ενάντια στον κορονοϊό.

«Αυτή την περίοδο, προτεραιότητά μας αποτελεί η μέριμνα για ένα ασφαλές περιβάλλον. Επίσης, επιδιώκουμε την εξασφάλιση της βιωσιμότητας της επιχείρησης και της διατήρησης των θέσεων εργασίας, ενώ η ανάπτυξη περνάει σε δεύτερη φάση» αναφέρει ο κ. Κωνσταντινόπουλος.

Να σημειωθεί, ότι η Coffee Island ιδρύθηκε το 1999, στην Πάτρα και από τότε έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, αριθμώντας σήμερα κοντά στα 450 καταστήματα εντός και εκτός Ελλάδας.

Το 2019 οι Financial Times την κατέταξαν ανάμεσα στις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Προηγούμενο άρθροΑΒ Βασιλόπουλος: «Ξεπουλάει» τα προϊόντα του τριημέρου -Όσοι προλάβουν μέχρι αύριο
Επόμενο άρθροΠόρος: Συνεχίζονται & αύριο τα βαψίματα στις αθλητικές εγκαταστάσεις (pics)