ΑΒ Βασιλόπουλος: Ένα φρέσκο αγελαδινό γάλα που δημιουργήθηκε από εμας τους καταναλωτές (pics)

Αυτό το φρέσκο αγελαδινό γάλα δημιουργήθηκε από εμας τους καταναλωτές…!!! 😉😉
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Αμοιβή των παραγωγών : Εγγυημένη αμοιβή που επιτρέπει στον παραγωγό να πληρώνεται σωστά για το προϊόν που ζητάει και να μπορεί να επενδύσει στη βελτίωση της δραστηριότητάς του (0,475€ ανά λίτρο γάλακτος).
Προέλευση του γάλακτος : 100% Ελληνικό.
Συμπληρωματική διατροφή αγελάδων (ωμέγα-3) : Προσθήκη τροφής πλούσια σε τριφύλλι ή/και πλούσια σε λιναρόσπορο που ευνοεί την καλή υγεία της αγελάδας και αυξάνει το ωμέγα-3 στο γάλα.
Διατροφή των αγελάδων (Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί : GMO) : Εγγυημένη διατροφή χωρίς GMOs.
Ευζωία και ελευθερία των ζώων (καλές πρακτικές): Μεγαλύτερος χώρος (πάνω από 10m2 ανά αγελάδα), με άμμο ή χόρτο, ανεμιστήρα, βούρτσα και Πιστοποίηση σύμφωνα με τις Οδηγίες τις Ε.Ε. για την Ευζωία και τις καλές πρακτικές.
Ποσοστό λιπαρών στο γάλα (για το πλήρες) : 3,5%
Θερμοκρασία Παστερίωσης : Παστερίωση κλασική σε υψηλή θερμοκρασία (80°C).
Συσκευασία : Χάρτινο κουτί με καπάκι, χωρίς αλουμίνιο στο εσωτερικό του.
Υποστήριξη παραγωγών προς το Βιολογικό : 0,01€ ανά λίτρο γάλακτος προστέθηκε από τους καταναλωτές για να στηρίξουν τους παραγωγούς στην μετάβασή τους προς τις βιολογικές παραγωγές στο μέλλον.

Ο ρόλος του Μη Κερδοσκοπικού Συνεταιρισμού Ποιος είναι το Αφεντικό;
Συντονίζει και αποφασίζει για την εξέλιξη της πρωτοβουλίας διασφαλίζοντας την πλήρη διαφάνεια και δημοκρατικότητα του εγχειρήματος.
Υποδέχεται και συγκεντρώνει τους καταναλωτές μετόχους.
Συντονίζει και συλλέγει τις συλλογικές απόψεις.
Ελέγχει και εγγυάται ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν ψηφιστεί με τεχνικούς και ηθικούς ελέγχους στους παραγωγούς και τα εργοστάσια.
Οργανώνει και συντονίζει προωθητικές ενέργειες σε σημεία πώλησης και όχι μόνο.
Είναι υπεύθυνος και η φωνή της πρωτοβουλίας σε στοχευμένες ενέργειες με τα μέσα επικοινωνίας (ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, εφημερίδες κτλ).
Υπερασπίζεται τα προϊόντα στους διανομείς (σουπερμάρκετ) ώστε να έχουν πάντα τον σεβασμό και την εικόνα που τους αρμόζει.

Προσθέτοντας απλά λίγα λεπτά του ευρώ σε αυτό το προϊόν,οι καταναλωτές, έχουμε την ευκαιρία να βγάλουν έναν ολόκληρο τομέα ενός επαγγέλματος από μια άδικη και δύσκολη κατάσταση. Αυτό είναι το όλο νόημα αυτής της πρωτοβουλίας που κατέστη δυνατή χάρη στην καινοτομία ενός υπερσυνδεδεμένου κόσμου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του διαδικτύου, που επιτρέπουν τη συμμετοχή ενός μεγάλου αριθμού καταναλωτών, μέσω ενός απλού, εκπαιδευτικού και διαφανούς διαδραστικού εργαλείου. Οι καταναλωτές ερχόμαστε κοντά στους παραγωγούς, σεβόμενοι τους κόπους τους στο να προσφέρουν όσα βάζουμε στο τραπέζι μας. Γνωρίζουμε πια ότι αγοράζοντας το προϊόν γινόμαστε χρηματοδότες της επιβίωσης κάθε παραγωγού που συμμετέχει στην πρωτοβουλία, χαρίζοντας χαμόγελο και αισιοδοξία για το μέλλον σε αυτόν και την οικογένειά του.
Αλλά δεν είναι δίκαιο να ζητάς από τους καταναλωτές λίγα λεπτά του ευρώ παραπάνω χωρίς αντάλλαγμα.
Σε αντάλλαγμα αυτής της στήριξης, οι καταναλωτές έχουμε πρόσβαση σε μια εντελώς νέα ποιότητα κατανάλωσης γνωρίζοντας τα πάντα για το προϊόν που βάζουμε στο τραπέζι μας όσο αφορά την παραγωγή του (υγιεινή και ποιοτική ζωοτροφή τόσο για την αγελάδα όσο και για την ποιότητα του γάλακτος, άμεση και ολική ιχνηλασιμότητα των παραγωγών που επωφελούνται από αυτή τη δίκαιη αμοιβή, ευχαρίστηση να γνωρίζουμε ότι το γάλα προέρχεται από εκμεταλλεύσεις με υποδειγματικές μεθόδους εργασίας και πρακτικές, χωρίς GMOs, κ.λπ.). Η δημιουργία βιώσιμων και ποιοτικών προϊόντων με σεβασμό προς το περιβάλλον, τις καλές πρακτικές και προς όλους τους παράγοντες που συμμετέχουν στην παραγωγή και εμποριοποίησή του, είναι υπόθεση δική μας, των καταναλωτών. Γιατί Αφεντικά είμαστε εμείς οι καταναλωτές!!!

Στα ΑΒ … που άλλου…???!!!

Από το fb της Όλγα Μαραβέγια