ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ τα νέα διεθνή πρωτόκολλα Safe Travels για τον Τουρισμό και τα Ταξίδια, από το WTTC|ΚΕΙΜΕΝΑ

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού, WTTC, έδωσε σήμερα στην δημοσιότητα τα νέα πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και το money-tourism.gr, παρουσιάζει το σύνολο των ρυθμίσεων.

Τα πρωτόκολλα Safe Travels παρέχουν συγκεκριμένες οδηγίες προς τους προορισμούς, τις χώρες, τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών, και τους ταξιδιώτες σχετικά με τη νέα προσέγγιση της υγιεινής στη μετά-Κορωνοϊού εποχή, και αφορούν τον κλάδο της Φιλοξενίας, τις Αερομεταφορές, τα Αεροδρόμια, τις Κρουαζιέρες, τα Ψώνια, τις Μεταφορές, την αγορά MICE, κ.ο.κ..

Κύρια προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των εργαζομένων και των ταξιδιωτών. Βασισμένα στα πιο πρόσφατα δεδομένα και τις οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO) και τα Κέντρα Πρόληψης και Ελέγχου των Ασθενειών (CDC), τα μέτρα προσπαθούν να αποφύγουν την εμφάνιση standards, τα οποία θα εμποδίσουν την ανάκαμψη του κλάδου.

wttcΗ Πρόεδρος και CEO του WTTC, Gloria Guevara, αναφέρεται στην εμπειρία από προηγούμενες κρίσεις, όπως αυτή της 11ης Σεπτεμβρίου και τονίζει την ανάγκη για συντονισμένη δράση εκ μέρους του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα με βάση τις ανάγκες του κλάδου των ταξιδιών και του Τουρισμού.

Οι νέες οδηγίες χωρίζονται σε 5 βασικούς πυλώνες, οι οποίοι είναι η επανέναρξη της λειτουργίας, η διασφάλιση της ασφάλειας των ταξιδιωτών, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης, η καινοτομία και η εφαρμογή εύχρηστων πολιτικών.

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν είναι τα εξής:

Φιλοξενία\Ξενοδοχεία
  1. Ομάδες καθαρισμού όλων των χώρων του ξενοδοχείου με ειδική προσοχή σε σημεία υψηλής επαφής
  2. Εφαρμογή μέτρων για την τήρηση απόστασης μέσω σημάνσεων
  3. Εκπαίδευση προσωπικού ως προς τον έλεγχο της μετάδοσης, την τήρηση απόστασης και την εφαρμογή επαυξημένων υγειονομικών μέτρων
  4. Απομάκρυνση των περιττών αντικειμένων
  5. Χρήση τεχνολογιών αυτοματοποίησης, όπως οι ανέπαφες πληρωμές
  6. Room service χωρίς επαφή
  7. Σωστή επικοινωνία προς τους πελάτες σχετικά με τα πρωτόκολλα υγιεινής
  8. Ασφαλής λειτουργία εγκαταστάσεων τροφίμων και ποτών, καθώς και αιθουσών συνεδριάσεων και διοργανώσεων υπό την τήρηση των μέτρων ασφαλείας

Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πρωτόκολλα του ξενοδοχειακού κλάδου είναι τα εξής:

  • Παροχή αδειών λειτουργίας στα ξενοδοχεία από τις κυβερνήσεις
  • Δημιουργία πλάνου αντιμετώπισης κρουσμάτων
  • Εφαρμογή κανόνων τήρησης απόστασης
  • Ανέπαφες πληρωμές
  • Προστασία στους  χώρους εστίασης και στην Παρασκευή γευμάτων
  • Εκπαίδευση προσωπικού βάσει των τελευταίων οδηγιών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των τοπικών αρχών
  • Συνεχής έλεγχος της υγείας των εργαζομένων και ενθάρρυνση τήρησης των μέτρων που προτείνουν οι κυβερνήσεις και ο ΠΟΥ
  • Σωστή επικοινωνία προς τους επισκέπτες μέσω έντυπων και ψηφιακών μέσων
  • Τοποθέτηση σημάνσεων σε όλο το ξενοδοχείο προς ενημέρωση των επισκεπτών για τα μέτρα που εφαρμόζονται, την τήρηση απόστασης και των συστάσεων
  • Ενημέρωση επισκεπτών για τη χρήση μάσκας, της απολύμανσης των χεριών και της τήρησης της απόστασης
  • Συνεργασία με τον κλάδο και άλλες κυβερνήσεις  με στόχο την ανάπτυξη κανόνων για διασυνοριακά ταξίδια
  • Δημιουργία κινήτρων και παροχή άμεση στήριξης για ενίσχυση διαμονής στα ξενοδοχεία
Λιανικό Εμπόριο
  • Αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού
  • Εκπαίδευση προσωπικού στα νέα μέτρα
  • Τήρηση αποστάσεων μέσω σημάνσεων
  • Περιορισμός επαφών μέσω της χρήσης της τεχνολογίας και της ψηφιακής αυτοματοποίησης
  • Προτίμηση ανέπαφων πληρωμών
  • Διάθεση αντισηπτικών στην είσοδο, την έξοδο και το μπάνιο
  • Ψηφιακά μενού σε όλα τα καταστήματα εστίασης
  • Ειδική προσοχή στην απόσταση μεταξύ καθισμάτων και τραπεζιών, καθώς και διαχείριση ουρών
  • Όριο στην πληρότητα των πάρκινγκ προς αποφυγή συνωστισμού

Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πρωτόκολλα του κλάδου της λιανικής είναι τα εξής:

  • Τήρηση οδηγιών λειτουργίας που έχουν διαμορφωθεί από τις κυβερνήσεις και τις υγειονομικές αρχές
  • Εκπαίδευση ομάδων πριν την επανεκκίνηση της λειτουργίας σχετικά με τα νέα μέτρα προστασίας
  • Αναδιαμόρφωση των χώρων στα καταστήματα
  • Εξαερισμός των γραφείων και προτίμηση φρέσκου αέρα
  • Εκπαίδευση για νέες δεξιότητες πωλήσεων
  • Εφαρμογή νέων πρωτοκόλλων λειτουργίας για F&B, συμπεριλαμβανομένων των ανεφοδιαστικών γραμμών, της παρασκευής φαγητού και της καθαριότητας μεταξύ άλλων
  • Εφαρμογή μέτρων καταγραφής της υγείας των επισκεπτών όπως ο έλεγχος της θερμοκρασίας, η τήρηση της απόστασης και η διαχείριση των ουρών αναμονής
  • Χρήση νέων τεχνολογιών, όπως ο ψηφιακοί χάρτες και τα μενού μεταξύ άλλων, για αποφυγή περιττών επαφών
  • Αναστολή υπηρεσιών που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς επαφή
  • Μέτρα προώθησης και οικονομικής ενίσχυσης του προορισμού (φοροελαφρύνσεις και απαλλαγές από την καταβολή τελών)
  • Διευκόλυνση έκδοσης Visa
  • Παροχή δημόσιων μεταφορικών μέσων από και προς τον προορισμό
  • Συντονισμός με συνεργάτες στα ταξίδια και τις μεταφορές για την αποφυγή συνωστισμού
  • Πρόβλεψη για τις ερωτήσεις των πελατών σχετικά με τα νέα πρωτόκολλα και εκπαίδευση του προσωπικού για την παροχή των κατάλληλων απαντήσεων
  • Συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες των συνεργατών και των προμηθευτών
  • Παροχή ξεκάθαρου μηνύματος στα μέσα
  • Συνεργασία με τοπικές κυβερνήσεις και τουριστικές αρχές για επεξήγηση των πρωτοκόλλων και ενθάρρυνσή τους να λειτουργήσουν ως εκπρόσωποι με στόχο την ταχεία ανάκαμψη του κλάδου και της οικονομίας

Τα μέτρα για τις αερομεταφορές και τις κρουαζιέρες είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.

Τα παραπάνω μέτρα έχουν διαμορφωθεί ύστερα από διαβουλεύσεις με σημαντικούς συνδέσμους του κλάδου, όπως το ACI, η CLIA, και η ΙΑΤΑ.

Η πρωτοβουλία του WTTC στηρίζεται από πλήθος εταιριών και φορέων των κλάδων. Συγκεκριμένα μερικοί από τους διακεκριμένους CEO και ηγέτες του κλάδου είναι οι:

  • Chris Nassetta, Πρόεδρος και CEO των ξενοδοχείων Hilton
  • Federico J. González, Πρόεδρος και CEO του Radisson Hospitality
  • Keith Barr, CEO του Ομίλου Intercontinental
  • Brett Tollman, CEO του Travel Corporation
  • Jane Sun, CEO του Trip.com
  • Alex Zozaya, Πρόεδρος της Apple Leisure
  • Pansy Ho, Γενική Διευθύντρια και Εκτελεστική Πρόεδρος του Ομίλου Shun Tak Holdings.
  • Gabriel Escarrer, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και CEO των Meliá Hotels International 
  • Kike Sarasola, Πρόεδρος και Ιδρυτής του Room Mate 
  • Sabina Fluxà, Αντιπρόεδρος και CEO των  Iberostar Hotels & Resorts
  • Carlos Muñoz, Γενικός Διευθυντής του  Hotelbeds
  • Frank Rainieri, Πρόεδρος και Ιδρυτής του  Grupo Puntacana
  • Shirley Tan, CEO του Ομίλου  Rajawali Property 
  • Hugo Desenzani, CEΟ των Libertador Hotels 
Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά τα πρωτόκολλα για τον ξενοδοχειακό κλάδο
Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά τα πρωτόκολλα για το λιανικό εμπόριο

Πηγή: https://money-tourism.gr/ | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr