Ο Σκλαβενίτης φέρνει τα πάνω κάτω στον ανταγωνισμό!

Δεν φτάνουν μόνο οι απίστευτες προσφορές της εβδομάδας που ανακοίνωσε,  με μια κίνηση «έκπληξη» έρχεται να σαρώσει τα πάντα.

«Μπαίνει» πιο δυναμικά στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος!

Συγκεκριμένα, επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα και μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος», η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από τον Σκλαβενίτη παίρνει σειρά για νέο πλάνο δραστηριότητας, την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία… κρεάτων!

Ο λόγος για τη νεοφερμένη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.

Κάπως έτσι αλλάζει και η «κατάσταση» στα ράφια!

Οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Καλά πληροφορημένες «πηγές» επισημαίνουν ότι αυτό συνέβηδιότι οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

…και μέσα σε όλα αυτά, να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Το επόμενο διάστημα, αναμένεται να ανακοινωθούν και άλλες κινήσεις «στρατηγικής» σημασίας του Ομίλου.

Πηγή: aftodioikisi.gr