Μια πολύ σημαντική επιδότηση δίνει η Δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού. Δικαιούχοι είναι όλοι, με μία μόνο προϋπόθεση. Δείτε αναλυτικά…

Eιδικό προϊόν ρεύματος για εγκατάσταση αντλίας θερμότητας με το ΔΕΗ myEnergy HeatPump.

To ΔΕΗ myHomeHeatPump+ είναι το νέο προϊόν της ΔΕΗ που απευθύνεται σε οικιακούς πελάτες που επιλέγουν εγκατάσταση αντλίας θερμότητας μέσα από την ολοκληρωμένη λύση ΔΕΗ myEnergy HeatPump.

Με το myHome HeatPump+ κερδίζετε επιβράβευση 500€ στον λογαριασμό σας, ως κίνητρο εξοικονόμησης ενέργειας για την αγορά αντλίας θερμότητας μέσω της λύσης myEnergy HeatPump, και επιπλέον επωφελείστε από:

Έκπτωση 5% στις χρεώσεις ενέργειας ημέρας για νέους πελάτες

Επιτάχυνση της αποπληρωμής της επένδυσής σας

Το ρεύμα σας γίνεται πράσινο, με την ενσωματωμένη υπηρεσία GreenPass

Σταθερότητα τιμών, χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής

Επιπλέον έκπτωση συνέπειας 5% στις χρεώσεις προμήθειας του λογαριασμού για το χρονικό διάστημα ισχύος της σύμβασης

Έκπτωση 2% σε περίπτωση αυτόματης πληρωμής λογαριασμών με πάγια εντολή

Το ΔΕΗ myHome HeatPump+ θα είναι εμπορικά διαθέσιμο στις 08.07.2022.

ΔΕΗ: Πρόγραμμα επιδότησης 500 ευρώ για αντλίες θερμότητας – Φέρνει φωτοβολταϊκά στη στέγη

Πρόγραμμα για φωτοβολταϊκά στις στέγες ετοιμάζει η ΔΕΗ, ενώ ταυτόχρονα προωθεί τις αντλίες θερμότητας.

Αυτά προκύπτουν από τις τοποθετήσεις του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ Αλέξανδρου Πατεράκη και ομοίως του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου Γιώργου Καρακούση στο δεύτερο Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Συγκεκριμένα ο κ. Πατεράκης ανέφερε ότι στα τέλη του έτους θα ξεκινήσει η αντικατάσταση των παλαιών μετρητών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και η μετάβαση στους νέους «έξυπνους» ψηφιακούς μετρητές ηλεκτρικού ρεύματος.

Περιγράφοντας τα οφέλη των έξυπνων μετρητών τόνισε ότι «πέρα από το αυτονόητο ότι πλέον δεν θα χρειάζεται να περνάει από την οικία ελεγκτής για να πραγματοποιεί μέτρηση, οι μετρήσεις θα είναι άμεσα διαθέσιμες στον καταναλωτή, άρα θα υπάρχει καλύτερη διαχείριση της κατανάλωσης ενέργειας, ενώ σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ο ψηφιακός μετρητής θα ενημερώνει τον πελάτη που εντοπίζεται η βλάβη, δηλαδή στο δίκτυο ή στην οικία.

Τέλος, ο ψηφιακός μετρητής θα ενημερώνει και για την κατανάλωση που αφορά τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, διευκολύνοντας και εδώ την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας».

«Τα φωτοβολταϊκά στη στέγη είναι για εμάς πάρα πολύ ψηλά στην ατζέντα. Είναι ένα θέμα που μελετάμε πολύ καιρό. Μέσα στο 2022 θα γίνουν τα πρώτα βήματα, τα πρώτα σταθερά βήματα ώστε να χτίσουμε εμπειρία εσωτερικά, να φτιάξουμε μια νέα υπηρεσία που θα έχει διαστασιολογηθεί σωστά. Και κυρίως, θέλουμε να είναι απλό», ανέφερε ο κ. Καρακούσης στο ίδιο συνέδριο.

Τόνισε επίσης, ότι η ΔΕΗ έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στην ενημέρωση των καταναλωτών αναφορικά με τις αντλίες θερμότητας, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί με βάση τα χαρακτηριστικά του σπιτιού να προτείνει ποια αντλία θερμότητας είναι η κατάλληλη και πόσο διάστημα θα χρειαστεί για να γίνει η απόσβεση της επένδυσης.

Ερωτηθείς αν η ΔΕΗ μελετά το ενδεχόμενο ενός χρηματοδοτικού εργαλείου, ανέφερε ότι ήδη υπάρχει μια προσφορά 500 ευρώ στον πελάτη: «Αναμένουμε να δούμε τα νέα πακέτα κρατικών επιδοτήσεων που θα ανακοινωθούν και θα εξετάσουμε σταδιακά πώς θα το ενισχύσουμε και θα το κάνουμε πιο συστηματικό», πρόσθεσε.

Γιώργος Καρακούσης: Έξυπνα εργαλεία εξοικονόμησης, δομικές αλλαγές στην εξυπηρέτηση

Ο Γιώργος Καρακούσης Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ ανέδειξε τις σημαντικές αλλαγές που συντελούνται σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες:

«Υπήρχε δρόμος να διανύσουμε για να γίνουμε πιο ψηφιακοί σε όλα τα κανάλια επαφής με τον πελάτη στη λιανική, στα call centers ακόμη και στη συνολική εμπειρία στον ψηφιακό κόσμο, που βέβαια υπήρχε, αλλά χρειαζόταν μεγάλη αναβάθμιση. Η προσπάθειά μας είναι σε εξέλιξη και οι αλλαγές που πραγματοποιούνται είναι δομικές.

Έχουμε αλλάξει σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι της εμπειρίας πελάτη στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Το call center της ΔΕΗ διαθέτει πλέον ψηφιακές υπηρεσίες, δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών, αυτόματη επανάκληση (call back), ψηφιακά εργαλεία που δεν υπήρχαν στο παρελθόν.

Φτιάξαμε πιλοτικά καταστήματα τα οποία επεκτείνονται σε όλη την Ελλάδα με ψηφιακές υπηρεσίες στην υποδοχή και την εξυπηρέτηση.

Τα καταστήματά μας διαθέτουν πλέον καινοτομίες όπως τα self-service kiosks και μηχανήματα ATM που λειτουργούν 24 ώρες.

Έχουμε αυτοματοποιήσει τις φόρμες στο site της ΔΕΗ με αποτέλεσμα να υποβάλλονται 20-25.000 αιτήματα κάθε μήνα. Ταυτόχρονα, το 15-20% των συναλλαγών γίνεται πλέον με ηλεκτρονικά ραντεβού».

ΔΕΗ: Η σχέση μας με την ενέργεια γίνεται πιο συνειδητή

«Η σχέση που έχει ο κόσμος με τον ηλεκτρισμό, με το ρεύμα, με την ενέργεια θα πρέπει να αρχίσει να γίνεται πιο συνειδητή» τόνισε με αφορμή το αυξημένο ενεργειακό κόστος και την ενεργειακή αποδοτικότητα και φέρνοντας ως παράδειγμα τον δείκτη του αυτοκινήτου που δείχνει την κατανάλωση καυσίμου ανάλογα με τον τρόπο που οδηγούμε:

«όπως γίνεται με το αυτοκίνητο σιγά σιγά θα γίνεται και με το σπίτι. Έχουμε ξεκινήσει μια διαδικασία εκπαίδευσης του κόσμου, όπως έκανε και παλιότερα η ΔΕΗ.

Είναι ο ρόλος μας αυτός. Να δείξουμε δηλαδή πώς θα βρει τρόπους στην απλή καθημερινότητά του από το να αλλάξει ‘μικρές συμπεριφορές’, να τοποθετήσει λαμπτήρες led, ή πιο δομικές παρεμβάσεις όπως το να αλλάξει παλιές συσκευές, ή τον τρόπο που θερμαίνεται το σπίτι του».

Η ΔΕΗ αναδεικνύεται σε σύμβουλο ενέργειας

«Τo MyEnergyCoach αποτελεί αυτό το εργαλείο για να βοηθήσουμε τον κόσμο να βρει ακριβώς ποσοτικοποιημένα και εξατομικευμένα πώς να εξοικονομεί ενέργεια» δήλωσε με αφορμή τη νέα υπηρεσία ΔΕΗ myEnergyCoach.

«Έχουμε πει ότι η ΔΕΗ πρέπει να εξελιχθεί από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας σε Σύμβουλο» τόνισε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στην πλατφόρμα του MyEnergy την οποία πρόσφατα λάνσαρε η ΔΕΗ:

«η υπηρεσία αυτή δίνει στοιχεία για την κατανάλωση του νοικοκυριού, προτείνει εξατομικευμένες προτάσεις για το πώς μπορεί να βελτιώσει την κατανάλωσή του και να εξοικονομήσει χρήματα. Δεν μένει όμως μόνο σε αυτό. Το ενδιαφέρον είναι ότι λειτουργεί και συγκριτικά.

Προχωρά σε μια σύγκριση με τη γειτονιά, ομοειδείς οικίες ή επιχειρήσεις αλλά και με το ‘top 10’. Οπότε, μπορείς να δεις και να συγκρίνεις την κατανάλωσή σου σε σχέση με τον μέσο όρο αλλά και με το ‘top 10’».

ΔΕΗ: Το ενδιαφέρον για τις αντλίες θερμότητας είναι εντυπωσιακό

Αναφερόμενος στις αντλίες θερμότητας ο κ. Καρακούσης υποστήριξε ότι είναι πολύ συμφέρουσες, με την εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων να φτάνει – σύμφωνα με μετρήσεις – στο 65%-80%:

«Όταν μπαίνουμε σε μια διαδικασία συντήρησης ή όταν έχουμε ένα νεόδμητο σπίτι είναι πολύ σημαντικό, – δεδομένων και των συνθηκών, – να προσέξουμε το ζήτημα της αποδοτικότητας. Η απόδοση των αντλιών θερμότητας είναι πολύ μεγάλη και η εξοικονόμηση τεράστια. Παράλληλα, οι αντλίες θερμότητας είναι πιο αποδοτικές, πιο πράσινες και πιο ασφαλείς».

Τόνισε επίσης, ότι η ΔΕΗ έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στην ενημέρωση των καταναλωτών αναφορικά με τις αντλίες θερμότητας, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί με βάση τα χαρακτηριστικά του σπιτιού να προτείνει ποια αντλία θερμότητας είναι η κατάλληλη και πόσο διάστημα θα χρειαστεί για να γίνει η απόσβεση της επένδυσης.

Ερωτηθείς αν η ΔΕΗ μελετά το ενδεχόμενο ενός χρηματοδοτικού εργαλείου, ανέφερε ότι ήδη υπάρχει μια προσφορά 500 ευρώ στον πελάτη:

«αναμένουμε να δούμε τα νέα πακέτα κρατικών επιδοτήσεων που θα ανακοινωθούν και θα εξετάσουμε σταδιακά πώς θα το ενισχύσουμε και θα το κάνουμε πιο συστηματικό».

Για τις επιχειρήσεις προσφέρουμε εργαλεία για να γίνουν περισσότερο αποδοτικές, πράσινες και ανεξάρτητες

«Όπως και στους οικιακούς καταναλωτές υπάρχουν προσωποποιημένες προσφορές, έτσι διαχειριζόμαστε και τις επιχειρήσεις με διαφορετικό τρόπο και με μεγάλη επιτυχία» σημείωσε ο κ. Καρακούσης.

«Το myEnergyCoach αφορά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και υπάρχει και μια σειρά εξατομικευμένων λύσεων όπως για παράδειγμα η μελέτη για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού ή την εξοικονόμηση ενέργειας.

Προσφέρουμε λύσεις και εργαλεία με σκοπό να παρακολουθούν και οι ίδιες επιχειρήσεις από μόνες τους την αποδοτικότητα τους. Τους δίνουμε τα εργαλεία για να γίνουν περισσότερο ενεργειακά αποδοτικοί, πράσινοι και ανεξάρτητοι».

Σε ερώτηση για το πόσο έτοιμη είναι η ΔΕΗ για το σχέδιο «REPowerEU» που παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο κ. Καρακούσης απάντησε:

«Η ΔΕΗ τα 2,5 τελευταία χρόνια προσπαθεί και είναι έτοιμη να είναι ανταγωνιστική σε όλους τους τομείς. Τα αποτελέσματά μας το αποδεικνύουν». Και επεσήμανε: «αν δει κανείς τη διείσδυση που έχουν οι ηλιακοί θερμοσίφωνες στην Ελλάδα θα καταλάβει πόσο σημαντικό είναι.

Τα φωτοβολταϊκά στη στέγη είναι για εμάς πάρα πολύ ψηλά στην ατζέντα. Είναι ένα θέμα που μελετάμε πολύ καιρό. Μέσα στο 2022 θα γίνουν τα πρώτα βήματα, τα πρώτα σταθερά βήματα ώστε να χτίσουμε εμπειρία εσωτερικά, να φτιάξουμε μια νέα υπηρεσία που θα έχει διαστασιολογηθεί σωστά. Και κυρίως, θέλουμε να είναι απλό».

Πηγή: newsme.gr

Προηγούμενο άρθροΑνακλήθηκε πασίγνωστο γιαούρτι από τα σούπερ μάρκετ – Μην το καταναλώσετε
Επόμενο άρθροΚεφαλονιά: Πλήθος κόσμου στο Πανηγύρι της Παναγίας της Διώτισσας στα Λουρδάτα