Για μια χώρα όπως η Ελλάδα, η οικονομία της οποίας έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα στα χρόνια της κρίσης και εξακολουθεί με την πανδημία του κορονοϊού, έχει πολύ μεγάλη σημασία να δραστηριοποιούνται σε αυτήν εταιρείες που επενδύουν με στρατηγική και όραμα, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και αξία για το αύριο. Μια τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση είναι η Lidl Ελλάς.
Η Lidl Ελλάς δημοσίευσε την πέμπτη, κατά σειρά, μελέτη της για την κοινωνικο-οικονομική επίδραση της εταιρείας στη χώρα μας για την περίοδο Μαρτίου 2019 – Φεβρουαρίου 2020. Σε αυτήν, τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο Ελληνικό κράτος παρουσιάζονται αναλυτικά με τη μορφή δεικτών. Από τα αποτελέσματα της μελέτης γίνεται εμφανές πως, με άξονα την καινοτομία, την ποιότητα και την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, η εταιρεία παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, επενδύει κεφάλαια και πόρους και επανασχεδιάζει διαρκώς τις διαδικασίες και τη στρατηγική της, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα για την ισχυροποίησή της στον κλάδο.
Για να καταλάβουμε καλύτερα το μέγεθος της συνεισφοράς της Lidl Ελλάς σε κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο στην ελληνική κοινωνία, αρκεί να δούμε τα παρακάτω στοιχεία, από τα ευρήματα της έρευνας:
Συνεισφορά στην ελληνική οικονομία (1999 VS 2019)
1999: €59εκατ.
2019: €811 εκατ.
Αντιστοιχεί στο (επί του ΑΕΠ της χώρας)
1999: 0,04%
2019: 0,43%
Συνεισφορά στα φορολογικά έσοδα του κράτους
1999: €25 εκατ.
2019: €348 εκατ.
Αντιστοιχεί στο (επί των συνολικών φορολογικών εσόδων του κράτους)
1999: 0,05%
2019: 0,45%
Συνολικές θέσεις εργασίας που υποστηρίζει στην Ελλάδα
1999: 1.734
2019: 20.825
Αντιστοιχούν στο (επί της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα)
1999: 0,04%
2019: 0,55%
Το εισόδημα από τις συνολικές θέσεις εργασίας υποστηρίζει (σε άτομα)
1999: 3.988
2019: 45.815
Από κάθε άμεση θέση εργασίας μας υποστηρίζονται (επιπλέον θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία)
1999: 2
2019: 2,4
Επενδύσεις σε πρωτοβουλίες για την κοινωνία, το περιβάλλον και δωρεές προϊόντων (2019)
Επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις
2019: €600.000
Αξία δωρεάς προϊόντων
2019: €315.000
*Τα συνολικά αποτελέσματα αναφέρονται στο σύνολο των άμεσων, έμμεσων και επαγόμενων επιδράσεων.
**Τα ποσά έχουν στρογγυλοποιηθεί στον πλησιέστερο ακέραιο και τα ποσοστά έχουν υπολογιστεί επί τω μη στρογγυλοποιημένων ποσών.
Ολόκληρη η μελέτη της Lidl Ελλάς, εδώ.
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν αναμφίβολα πως η Lidl Ελλάς ήρθε στη χώρα μας για να μείνει και πως, με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια, αποτελεί βασικό συντελεστή του εθνικού ΑΕΠ αλλά και της προσπάθειας για τη δημιουργία ενός ισχυρού brand name για την Ελλάδα, στον κλάδο των επενδύσεων.
Πηγή: ethnos.gr