Από τον τρέχοντα μήνα, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες αποκτούν ένα ισχυρό εργαλείο που θα αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης των οικονομικών τους. Η εφαρμογή «myAADEapp» εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες, επιτρέποντας την έκδοση τιμολογίων απευθείας από το κινητό τηλέφωνο, την παρακολούθηση εσόδων και εξόδων, καθώς και τη διαχείριση των φορολογικών υποχρεώσεων. Επιπλέον, σε επόμενο στάδιο, θα προστεθεί η δυνατότητα έκδοσης ψηφιακών δελτίων αποστολής.
Η νέα αυτή αναβάθμιση προσφέρει δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που θα εγγραφούν στην εφαρμογή. Τα τιμολόγια που εκδίδονται μέσω της πλατφόρμας καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία, διευκολύνοντας τη συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις και μειώνοντας τη γραφειοκρατία.
Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Ένα Σημαντικό Εργαλείο για την Αγορά
Σε επόμενο στάδιο, η εφαρμογή θα παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης ψηφιακών δελτίων αποστολής, μια λειτουργία που αναμένεται να φέρει επανάσταση στη διαχείριση των εμπορευμάτων. Το ψηφιακό δελτίο αποστολής θα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για τη φόρτωση, τη διακίνηση και το περιεχόμενο των εμπορευμάτων, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα των ελέγχων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Απριλίου, η χρήση του ψηφιακού δελτίου αποστολής καθίσταται υποχρεωτική για επιχειρήσεις με ετήσιο τζίρο που υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ. Αυτή η καινοτομία θα διευκολύνει την παρακολούθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και θα ενισχύσει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
Μια Ολοκληρωμένη Λύση για τις Επιχειρήσεις
Η αναβάθμιση της εφαρμογής «myAADEapp» σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Με τη δυνατότητα διαχείρισης οικονομικών συναλλαγών και φορολογικών υποχρεώσεων από μια ενιαία πλατφόρμα, οι επιχειρήσεις αποκτούν τον έλεγχο στα χέρια τους, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
Αυτή η πρωτοβουλία ενισχύει τη διαφάνεια και τη λειτουργικότητα της αγοράς, ενώ προάγει τη χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα.
Ειδικότερα, η νέα εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά λειτουργιών, όπως:
- Έκδοση τιμολογίων από το κινητό
- Παρακολούθηση των εσόδων και των εξόδων
- Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών
- Άμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα
- Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου
- Παρακολούθηση και διαχείριση Αιτημάτων και Ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση
- Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ
- Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς, καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις
- myWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση
- Άμεση πρόσβαση στην εφαρμογή appodixi της ΑΑΔΕ για εύκολο σκανάρισμα και έλεγχο αποδείξεων
- Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών
- Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας
- Δυνατότητα Tap-To-Call στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ
- Ψηφιακό δελτίο αποστολής το οποίο επίσης θα μπορεί να αποστέλλεται μέσω του κινητού. Σημειώνεται ότι το ψηφιακό δελτίο αποστολής θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2025 υποχρεωτικά για τις επιχειρήσεις με τζίρο άνω των 200.000 ευρώ.
- Ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο επίσης θα τεθεί σε ισχύ εντός του μήνα.
Παράλληλα, υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και ΑΑΔΕ σχεδιάζουν τη δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων, αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ (1555). Επίσης, θα δημιουργηθεί Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.
Μάθετε τα πάντα για ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ – ΔΥΠΑ – ΟΠΕΚΑ – ΟΑΕΔ – ΕΦΚΑ εδώ