Έρχεται ένα «απίστευτο» σούπερ μάρκετ στην Αθήνα-«Χτυπάει» τον ανταγωνισμό

Μέσα σε αυτό το δυσμενές κλίμα με τα διφορούμενα μηνύματα που εκπέμπει η αγορά, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό δεν πτοούνται και φαίνεται πως «ψάχνονται» να τοποθετηθούν στην ελληνική αγορά. Τι τις οδηγεί σε αυτή την απόφαση;

«Η Ελλάδα αναμένεται να καταγράψει ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, ενώ για επιχειρήσεις όπως η Poundland οι οικονομικές επιπτώσεις που προκύπτουν από την πανδημία του κορονοϊού λειτουργούν ευνοϊκά καθώς πρόκειται για εκπτωτικές αλυσίδες. Η εταιρεία εμπορεύεται φθηνά προϊόντα, τα οποία αφορούν από το food industry, την υγιεινή διατροφή έως τροφές και εξαρτήματα για κατοικίδια. Διαθέτει δηλαδή μια ευρεία γκάμα προϊόντων, η οποία διατίθεται σε πολύ χαμηλές τιμές» αναφέρουν πηγές από τη Μεγάλη Βρετανία. Γιατί όμως τώρα; «Η αγορά ακινήτων είναι υποτιμημένη. Επομένως, το να βρεις τώρα ακίνητο για το πρώτο κατάστημα και μάλιστα για ένα χρόνο μετά αποτελεί ένα θετικό momentum» συμπληρώνουν πηγές από τον χώρο του retail.

Στο ραντάρ της πολυεθνικής βρίσκονται ακίνητα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Όπως αναφέρουν πηγές από το εξωτερικό, η Poundland, γνωστή και ως το «σούπερ μάρκετ της μιας λίρας» λόγω των πολύ χαμηλών τιμών που έχει σε ποικιλία προϊόντων, αναπτύσσεται κατά κύριο λόγο σε οικιστικούς ιστούς, που προσφέρουν τη δυνατότητα μαζικής προσέλευσης καταναλωτών στο κατάστημά της.

Έτσι λοιπόν ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας, όπως είναι το Σύνταγμα, περιοχές πέριξ στο Μοναστηράκι και στα Δυτικά Προάστια είναι εν δυνάμει ακίνητα που ενδιαφέρουν την πολυεθνική.

Η Poundland σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ετοιμάζεται έως τις αρχές του 2022 να ανοίξει το πρώτο κατάστημα στην Αθήνα, μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση συνεργάζεται με μεσιτικά γραφεία προκειμένου να μισθώσει χώρο που θα στεγάσει το πρώτο της κατάστημα στη χώρα μας.

Σημειώνεται πως η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, με την Pepco Group (διαχειρίστρια της Poundland) να ετοιμάζει την είσοδό της στην Ισπανική αγορά έως την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.

Ο Όμιλος έχει επεκταθεί σε διάφορες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω των brands Dealz. Το 2020 προσέθεσε

327 νέα καταστήματα στο δυναμικό της, φτάνοντας τα 3.021 καταστήματα σε δεκαπέντε χώρες. Η πολυεθνική το προηγούμενο έτος επεκτάθηκε με σταθερά βήματα στη γείτονα Ιταλία και στη Σερβία, ενώ εκτός από την Ισπανία στο στόχαστρο της πολυεθνικής έχει μπει και η Πολωνία.

Διαβάστε επίσης: Ληξούρι: Ερώτηση Βελόπουλου για το επίδομα ενοικίου των σεισμόπληκτων στις Εργατικές Κατοικίες & απάντηση Σταικούρα-Που “ρίχνει το μπαλάκι” (έγγραφα)

Θα μπορούσε το λανσάρισμα της εταιρείας να αποτελέσει «game changer» στην αγορά; Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως η εταιρεία απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό και επομένως οι μεγάλες αλυσίδες supermarket δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τα pet shop, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εμπορεύονται είδη υγιεινής για το σπίτι, όπως επίσης και για τα mini market.

Διαβάστε επίσης: Δήμος Αργοστολίου: Τρεις σημαντικές παρεμβάσεις στο κυκλοφοριακό της πρωτεύουσας

Τι προβλέπει η πολυεθνική για το 2021; Άνοιγμα 700 νέων καταστημάτων, ενίσχυση της προϊοντικής γκάμας και είσοδο σε νέες αγορές όπως αυτές της Ισπανίας και της Σερβίας. Η εταιρεία διαθέτει μεγάλη ρευστότητα και τα έσοδα της καταγράφουν αύξηση κάθε έτος. Τα μερίδια αγοράς αυξάνονται και όλα δείχνουν πως βρίσκεται σε φάση πλήρους εφαρμογής του αναπτυξιακού της αποτυπώματος.

Διαβάστε επίσης: Δεύτερος θάνατος από επιπλοκές του covid 19 στην Κεφαλονιά

Μετά λοιπόν την Πολωνία, τη Σερβία και την Ισπανία, όλα δείχνουν πως έρχεται η σειρά της…Ελλάδας.

Πηγή: aftodioikisi.gr