Έτοιμος να απαντήσει “με το ίδιο νόμισμα”: Η κρυφή κίνηση του ΑΒ Βασιλόπουλου που έκανε “μπαρούτη” τον Σκλαβενίτη

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ έκανε την είσοδό της στον τομέα των διανομών απέναντι από τον Σκλαβενίτη, και τώρα, ο ισχυρός παίκτης ετοιμάζει αντίδραση.

Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, πρόσφατα η ΑΒ Βασιλόπουλος παρείσφρησε στη σχέση του efood με τη Σκλαβενίτης.

Με αυτήν την εξέλιξη, η γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα παρέχει πλέον υπηρεσίες παραγγελιοληψίας και διανομής προϊόντων και για τη θυγατρική του ομίλου Ahold-Delhaize.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σε αυτήν την ενέργεια μετά το κλείσιμο της InstaShop στην Ελλάδα στα τέλη του προηγούμενου Δεκεμβρίου.

Να υπενθυμίσουμε ότι η InstaShop είχε συνεργασία με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, MyMarket, Bazaar και Θανόπουλος. Επιπλέον, ενδέχεται το efood, εκτός από την ΑΒ Βασιλόπουλος, να συνεργαστεί και με άλλες αλυσίδες στο εγγύς μέλλον.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του efood, η παράδοση των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος διαρκεί περίπου 20 έως 25 λεπτά, ενώ η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας ανέρχεται στα 20 ευρώ.

Όσον αφορά τη Σκλαβενίτης, η εταιρεία συνεχίζει τη συνεργασία της με το efood. Η παράδοση των προϊόντων της Σκλαβενίτης μέσω του efood κυμαίνεται μεταξύ 6 και 48 ωρών, ενώ η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας είναι 30 ευρώ. Η υπηρεσία παράδοσης κοστίζει 2,50 ευρώ, ενώ ενεργή είναι επίσης η υπηρεσία Sklavenitis Express μέσω της οποίας προσφέρονται ηλεκτρονικά ψώνια από 2.500 κωδικούς προϊόντων, με παράδοση σε περίπου 40 έως 45 λεπτά.

Αναμένουμε να δούμε εάν ο Σκλαβενίτης θα απαντήσει στην πρόκληση αυτή, δηλαδή αν θα επεκτείνει την παρουσία του και στην πλατφόρμα διανομής της Wolt. Η Wolt συνεργάζεται με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Μy Market, Μασούτης και Κρητικός, και αυτό θα αποκαλύψει τις εξελίξεις στο πολύ κοντινό μέλλον.

συνέχεια στο enimerotiko.gr