Διαψεύδει τους ισχυρισμούς της Βρετανίδας τουρίστριας Hayley Amie Hook το ξενοδοχείο Πανόραμα στο Σιδάρι της Κέρκυρας, όπου, όπως καταγγέλει η τουρίστρια, την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, μια ημέρα μετά την ανακοίνωση της πτώχευσης του Thomas Cook, εισέβαλλαν σεκιουριτάδες, και ζήτησαν από τουρίστες-πελάτες του τουρ οπερέιτορ είτε να κάνουν check out άμεσα μέχρι τις 12 το μεσημέρι είτε να πληρώσουν 50 ευρώ ανά άτομο, ανά δωμάτιο και βραδιά.
Η τουρίστρια έμενε και η ίδια στο ξενοδοχείο και σε ανάρτησή της στο Facebook αναφέρει ότι το ξενοδοχείο τόνισε στους τουρίστες ότι αν δεν πληρώσουν, θα σταματήσουν να τους προσφέρουν ροφήματα και τρόφιμα και δεν θα μπορούσαν να μείνουν περισσότερο.
Το ξενοδοχείο, σε σημερινή ανακοίνωσή του, διαψεύδει τα λεγόμενα της τουρίστριας ως αναληθή, τονίζοντας ότι ζήτησε από τους πελάτες να αφήσουν τα στοιχεία των πιστωτικών τους καρτών ως εγγύηση και ότι η εταιρία security εκλήθη επειδή κάποιοι πελάτες αντιδρούσαν με έντονο τρόπο στο να αφήσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας.
Διαβάστε την ανακοίνωση του ξενοδοχείου: «Μετά την αιφνιδιαστική πτώχευση της εταιρείας Thomas Cook την 23.9.2019 το ξενοδοχείο μας υπέστη οικονομική ζημία πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Κατά την ανωτέρω ημερομηνία 132 πελάτες του ξενοδοχείου μας και της Thomas Cook διέμεναν στο ξενοδοχείο μας.
Κατόπιν σχετικών πληροφοριών, εκκινήσαμε εκτενή αλληλογραφία με email και τηλέφωνο με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου (Civil Aviation Authority «CAA»), η οποία μας ενημέρωσε ότι θα πληρώσει μόνο για τις ημέρες διαμονής των πελατών μετά την 23.9.2019, ημερομηνία πτώχευσης της Thomas Cook, αλλά όχι για τις προηγούμενες ημέρες διαμονής τους.
Στη συνέχεια ζητήσαμε ρητή δέσμευση του ανωτέρω οργανισμού για την άμεση πληρωμή μας και παράλληλα ζητήσαμε από τους πελάτες να αφήσουν τα στοιχεία των πιστωτικών τους καρτών ως εγγύηση και μόνον. Διαβεβαιώσαμε τους πελάτες ότι δεν θα τους χρεώσουμε τόσο προφορικά, όσο και με γραπτή ανακοίνωση, την οποία αναρτήσαμε στο ξενοδοχείο και επισυνάπτουμε στην παρούσα επιστολή.
Κάποιοι από τους πελάτες δεν ήθελαν να αφήσουν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας τους και φωνασκούσαν στο χώρο του Iobby του ξενοδοχείου με αποτέλεσμα πράγματι να καλέσουμε εταιρεία security, ώστε να διαφυλάξουν την τάξη και να αποφευχθούν τα χειρότερα, με εντολές να μην παρέμβουν παρά μόνο για να εμποδίσουν χειροδικίες και τίποτα άλλο.
Σε καμία περίπτωση δεν καλέσαμε εταιρεία security ώστε να «πετάξει τον κόσμο έξω από τα δωμάτιά του» όπως διαβάσαμε.
Σήμερα, 26-9-2019 και κατόπιν σχετικού αιτήματος που δεχθήκαμε από 16 πελάτες μας, μισθώσαμε mini bus για την μεταφορά τους προς το αεροδρόμιο ώστε να επιβιβαστούν σε πτήση που είχε ναυλωθεί για αυτούς. Το κόστος ήταν 10 ευρώ το άτομο. Ταυτόχρονα, κανονίσαμε την μίσθωση δευτέρου mini bus για δεύτερη ομάδα πελατών που είχε αναχώρηση προς το αεροδρόμιο , η οποία όμως ακυρώθηκε, διότι ανέλαβε την μεταφορά τους λεωφορείο με τα χρώματα της Thomas Cook.
Συμπερασματικά…
Όλοι οι πελάτες που παραμένουν στο ξενοδοχείο μας συνεχίζουν να απολαμβάνουν την διαμονή και το πλήρες πακέτο all inclusive.
Κανένας δεν αναγκάστηκε να αποχωρήσει από εμάς, οι αναχωρήσεις συνεχίζονται σταδιακά, σύμφωνα με τον προγραμματισμό τους.
Η καταγγέλλουσα έμεινε στο ξενοδοχείο μας μέχρι σήμερα το πρωί, 26/9/2019, οπότε αναχώρησε σύμφωνα με την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησής της και λήξης του πακέτου των διακοπών της.
Κανένας πελάτης δεν χρεώθηκε το παραμικρό ποσό ούτε και πρόκειται να χρεωθεί.
Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου (CAA) και την ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ για την υποστήριξη και τη βοήθεια που παρείχαν σε εμάς και τους πελάτες μας».
Πηγή: tornosnews.gr