Lidl: Έσκασε είδηση «βόμβα» -Τι συμβαίνει στα γερμανικά σούπερ μάρκετ

Αύξηση πωλήσεων κατά 17,9% στη διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων έως τις 27 Δεκεμβρίου, κατέγραψαν τα Lidl.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των γερμανικών σούπερ μάρκετ ο βρετανικός βραχίονας τους κατέγραψε τη συγκεκριμένη αύξηση,

χάρη στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα προϊόντα στα καταστήματα και τον προτίμησαν σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

Η Lidl ανακοίνωσε ότι οι επιδόσεις της σημαίνουν ότι είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικού εμπορίου

μεταξύ των 4 μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ Tesco, Sainsbury’s, Asda και Morrisons, και άλλων ανταγωνιστών.

Ο περασμένος μήνας ήταν για τα βρετανικά σούπερ μάρκετ ο Δεκέμβριος με τη μεγαλύτερη κίνηση που έχουν καταγράψει ποτέ,

καθώς το κλείσιμο εστιατορίων, μπαρ και καφέ λόγω των περιορισμών για την Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές

να δαπανήσουν 11,7 δισεκ. λίρες σε τρόφιμα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar.

Αύξηση και στην Ελλάδα

Υπενθυμίζεται ότι και στην Ελλάδα γενικά τα σούπερ μάρκετ αύξησαν τζίρους και κέρδη.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις των φρέσκων/χύμα προϊόντων -μεγάλη μερίδα καταναλωτών

τα προμηθεύονταν παραδοσιακά από τις λαϊκές αγορές, τα μπακάλικα, τα κρεοπωλεία κ.λπ.- αυξήθηκαν κατά 7,2%.

Ο τζίρος στα είδη bazaar, παρ’ότι για αρκετές εβδομάδες τους δύο τελευταίους μήνες δεν πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω πωλήσεις, λόγω των κυβερνητικών ρυθμιστικών απαγορεύσεων, ενισχύθηκε κατά +10,7%.

Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, βασικό κορμό των σούπερ μάρκετ, αναπτύχθηκαν κατά +10,5%.
Αύξηση που προήλθε από τις κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού (+18%), από τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα (+9,8%),
και από τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης (+5,4%).

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν το 2020 με +17,7%, τα μεγάλα Supermarkets (καταστήματα 1.000-2.499 τ.μ.) κατά +9,8%,

ενώ χαμηλότεροι ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για τις μικρότερες αίθουσες.

Σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας οι πωλήσεις των Supermarkets ήταν ανοδικές, με τον νομό Θεσσαλονίκης να καταγράφει την υψηλότερη ανάπτυξη (+11,8%) και την Κρήτη τη χαμηλότερη (+3,1%), επηρεαζόμενη προφανώς από τη μειωμένη τουριστική κίνηση.

Πηγή: aftodioikisi.gr