Λογαριασμοί ρεύματος-αλλαγή παρόχου: Τι ισχύει και τι αλλάζει

Τη διατήρηση του δικαιώματος της διακοπής ρεύματος για διάστημα τριών μηνών στους καταναλωτές που αλλάζουν πάροχο έχοντας αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς στον προηγούμενο προμηθευτή, προτείνουν οι εταιρείες ηλεκτρισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τη σχετική πρόταση έχουν αποστείλει στην ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας οι εταιρείες ζητώντας με τον τρόπο αυτό τον περιορισμό του φαινομένου του «ενεργειακού τουρισμού».

Η άρση των εμποδίων για τη μετακίνηση των πελατών από πάροχο σε πάροχο στη διάρκεια της ενεργειακής κρίσης, που θεσπίστηκε από τον περασμένο Ιούλιο, πυροδότησε τις δόλιες πρακτικές των στρατηγικών κακοπληρωτών. Από το καλοκαίρι, οι καταναλωτές που θέλουν να αλλάξουν προμηθευτή δεν έρχονται πλέον αντιμέτωποι με την πληρωμή ποινών πρόωρης αποχώρησης.

Με αυτή την αλλαγή, που ψηφίστηκε προκειμένου να ασκηθεί πίεση στις εταιρείες ρεύματος για χαμηλότερες τιμές, δημιουργήθηκε πρόσφορο έδαφος στους μπαταχτσήδες καθώς αλλάζουν πάροχο αφήνοντας χρέη στον προηγούμενο.

Οι εταιρείες προμήθειας με τη σειρά τους λόγω απόφασης που εξέδωσε πριν από δύο χρόνια το Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν χάσει το δικαίωμα αποκοπής της παροχής ρεύματος των οφειλετών που μετακινούνται από πάροχο σε πάροχο. Ετσι, οι μπαταχτσήδες μπορούν ανενόχλητα να αλλάζουν εταιρεία και να αφήνουν πίσω τους βουνό χρεών.

Πηγή: aftodioikisi.gr