Νέα εξέλιξη στην αγορά της “εκπτωτικής αλυσίδας”: Ο γίγαντας με τις ακόμα πιο χαμηλές τιμές έρχεται στην Ελλάδα και αλλάζει τις ισορροπίες

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη προκύπτει στο επιχειρηματικό σκηνικό της Ελλάδας. Μπορεί ο μέσος άνθρωπος -ως… μη επιχειρηματίας- να μην ασχολείται ιδιαίτερα με τις εξελίξεις στο συγκεκριμένο ζήτημα (κάτι πέρα για πέρα λογικό) αλλά σε επίπεδο προοπτικής, η συγκεκριμένη εξέλιξη πρόκειται να «γεννήσει» αρκετές θέσεις εργασίας, κάτι που προφανώς μόνο αδιάφορο δεν μπορεί να περνάει.

Ο λόγος για την επερχόμενη έλευση στην Ελλάδα της πολυεθνικής λιανεμπορικής εκπτωτικής αλυσίδα Pepco. Πολύ σύντομα λοιπόν η Pepco αναμένεται να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της στα μέρη μας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το capital.gr και ο δημοσιογράφος Γιώργος Λαμπίρης, η Pepco έχει ήδη ιδρύσει την θυγατρική εταιρεία μέσω της οποίας θα υλοποιηθεί το εν Ελλάδι πλάνο ανάπτυξης. Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα η εταιρεία λέγεται Pepco Greece και στόχος της είναι να ανοίξει ταυτόχρονα 12 καταστημάτα μέχρι και το καλοκαίρι του 2022.

Πρόκειται για μια εκπτωτική αλυσίδα που ασχολείται με την πώληση ρούχων, αξεσουάρ μόδας, παιχνίδια και ειδών οικιακού εξοπλισμού και διακόσμησης. Όπως είναι αναμενόμενο, προτεραιότητα στο πλάνο ανάπτυξης έχει η ίδρυση ενός καταστήματος στην Αθήνα ενώ τα υπόλοιπα καταστήματα θα ανοίξουν σε άλλα μέρη της Αττικής και της περιφέρειας.

«Τα νέα Jumbo»: Ο γίγαντας με τις ακόμα πιο χαμηλές τιμές έρχεται στην Ελλάδα και αλλάζει τις ισορροπίες

Το επενδυτικό της πλάνο της Pepco στοχεύει σε μίσθωση κτιρίων σε ελκυστικές τοποθεσίες της Αττικής και μεγέθους 350 έως και 650 τετραγωνικών μέτρων. Επίσης στοχεύει σε πόλεις που ξεπερνάνε σε πληθυσμό τα 20.000 άτομα και σε πρώτη φάση υπολογίζεται πως θα δημιουργήσει περίπου 120 νέες θέσεις εργασίας.

Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος αυτού του «νέου παίκτη» στην ελληνική αγορά, αρκεί να επισημανθεί πως ο κύκλος εργασιών για τον όμιλο μέσα το 2021 ανήλθε στα 4,12 δισεκατομμύρια ευρώ ενλώ μια χρονιά πιο πριν το αντίστοιχο ποσό ανερχόταν στα 3,5 δισ. ευρώ. Μάλιστα, τον Μάιο του 2021, οι μετοχές της εταιρείας εισήχθησαν στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας. Γενικά, 2021 ήταν μια «χρυσή» χρονιά για την Pepco καθώς εγκαινίασε συνολικά 483 νέα καταστήματα, με το σύνολο του δικτύου του στο τέλος της περασμένης χρονιάς να ανέρχεται παγκοσμίως στα 3.504 καταστήματα.

Ταυτόχρονα, το 2021 απασχολούσε περισσότερους από 37.000 υπαλλήλους ενώ το δικτύο της εντοπιζόταν σε 17 αγορές σε όλο τον ευρωπαϊκό κόσμο, από την Εσθονία έως την Ιταλία και από την Ισπανία στα δυτικά και τη Βουλγαρία στα ανατολικά. Μάλιστα, μέσα στο 2021 διεύρυνε την παρουσία της διεθνώς με την είσοδό της στην αυστριακή αγορά και επόμενος στόχος εκτός από την Ελλάδα είναι η Γερμανία, χώρα που αναμένεται να εκτοξεύσει ακόμα παραπάνω το μέγεθος της .

Πηγή: menshouse.gr