Πιέσεων συνέχεια για την ΑΒ Βασιλόπουλος, τον δεύτερο μεγαλύτερο λιανέμπορο της χώρας. Μπορεί ο εν Ελλάδι βραχίονας του ομίλου Ahold Delhaize να ήταν προ τριετίας ο μεγάλος κερδισμένος της κατάρρευσης της Μαρινόπουλος, ωστόσο τα «κέρδη» αυτά φαίνεται να έχουν «ροκανιστεί» κυρίως από την επαναδραστηριοποίηση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης αλλά και από την ασθενική ανάπτυξη του συνόλου της αγοράς.
Αν και η αλυσίδα κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες που κατέγραφε τα προηγούμενα τρίμηνα, ωστόσο δεν κατάφερε να εμφανίσει ανάπτυξη. Σχετική αναφορά για την πορεία των πωλήσεων του ομίλου Ahold – Delhaize στην Ελλάδα υπάρχει στα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης.
Στην ανακοίνωση της Ahold Delhaize αναφέρεται: «η απόδοση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα βελτιώθηκε σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα, αλλά παραμένει αρνητική.» Σε άλλο σημείο σημειώνεται πως το περιθώριο κέρδους στην Ελλάδα παραμένει χαμηλό ενώ κάνει λόγο και για υψηλό κόστος εργασίας.
Ο όμιλος Ahold – Delhaize ανακοίνωσε σήμερα Τετάρτη αύξηση των καθαρών του πωλήσεων κατά 1,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 16,3 δισ. ευρώ με τις καθαρές online πωλήσεις του να έχουν καταγράψει ανάπτυξη 29,2%.
Ο Frans Muller, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ahold Delhaize, δήλωσε σχετικά: «Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη -σ.σ. ο όμιλος δραστηριοποιείται επίσης στις Κάτω Χώρες και στις ΗΠΑ-, οι επιδόσεις των πωλήσεων στην Ελλάδα βελτιώθηκαν σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα.»
Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν στα 1,567 εκατ. ευρώ 5,18% υψηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες ως αποτέλεσμα και της διεύρυνσης του δικτύου με 134 νέα καταστήματα.