Σκλαβεντίτης: Η κίνηση του ομίλου που αφορά όλους τους πελάτες

Σε μια κίνηση για να εδραιώσει ακόμα περισσότερο την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά προχώρησε ο Σκλαβενίτης.

Συγκεκριμένα η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ μέσω της θυγατρικής της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης – με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων που έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο, επιδιώκει να ενισχύσει την είσοδο της στο συγκεκριμένο χώρο.

Η Γλάρος δημιούργησε τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια  600.000 ευρώ προκειμένου να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο κρέας.

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Πηγή: aftodioikisi.gr