Οι δύο νέες «αφίξεις» πολυεθνικών εταιριών στην Ελλάδα στο κλάδο των σούπερ μάρκετ αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα.
Πρόκειται για τη ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere, που αναμένεται εντός του μήνα να δραστηριοποιηθεί στη
χώρα μας, και τη φινλανδική Wolt, που θα λειτουργήσει το πρώτο φυσικό, αποκλειστικά με ηλεκτρονική παραγγελία, σούπερ μάρκετ.
Mere
Τη μεγαλύτερη αλλαγή στον «χάρτη» του κλάδου αναμένεται να φέρει η είσοδος στην ελληνική αγορά της
μεγαλύτερης hard discount αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Pωσίας. H εκπτωτική αλυσίδα, ετοιμάζεται να
λειτουργήσει τα πρώτα της καταστήματα τον ερχόμενο Μάρτιο σε Λάρισα, Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και Τρίπολη,
ενώ αναζητά κτίρια προς ενοικίαση σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.
Η βασική αλλαγή που φέρνει ο ρωσικός όμιλος είναι στον χώρο των προμηθευτών, με τους
οποίους διαπραγματεύεται απευθείας. H Mere δραστηριοποιείται στον χώρο του hard discount σχεδόν στο σύνολό
της με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και «υπόσχεται» τιμές έως 40% κάτω από τον ανταγωνισμό.
Πρώτος σταθμός, Λάρισα, για τη Wolt
Η φινλανδική Wolt προωθεί τη γεωγραφική της επέκταση με πρώτο σταθμό τη Λάρισα και ετοιμάζεται να κάνει
την είσοδό της στα είδη σούπερ μάρκετ και να επεκταθεί στους τομείς των παντοπωλείων και των ευρύτερων
λιανικών πωλήσεων.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Wolt Greece, η οποία σύστησε την (κατά 100% θυγατρική της) Wolt Market Greece,
σχεδιάζει να δημιουργήσει φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα, όπως στη Φινλανδία. Πρόκειται για μικρά… αλλά «θαυματουργά» σούπερμάρκετ, τα οποία δεν μπορούν να επισκέπτονται πελάτες.
Αντίθετα, κάνουν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες για τα
ψώνια του σούπερ μάρκετ στο app της Wolt και οι υπάλληλοι του Wolt Market τα συσκευάζουν και τα
αποστέλλουν σε περίπου μισή ώρα.
Πηγή: aftodioikisi.gr