Strintzis Lines: Eπιστροφή στο παρελθόν, ή καλύτερα επιστροφή στο μέλλον …..

Η ελληνική ακτοπλοΐα σε ένα παντοτινά διαχρονικά μεταβατικό στάδιο.

Η Strintzis Lines υπήρξε μια από τις καλύτερες ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Η δράση της ξεκίνησε το 1960 με την δρομολόγηση του “Άγιος Γεράσιμος” στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.
Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.
Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα.
Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.
Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου “Κεφαλληνία” θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.
Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία:
– “Επτάνησος”
– “Ionian Sun”
– “Kεφαλονιά”
– “Superferry”
– “Superferry II”
– “Ionian Galaxy”
– “Ionian Island”
– “Superferry Hellas”
– “Ionian Victory”/”Ionian Sky”
– “Ionian Bridge”
– “Sea Jet Ι”
– “Sea Jet ΙΙ”

Δώδεκα συνολικά πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:
“Superferry Atlantic”
“Supeferry Pacific”
“Superferry Ithaki”
“Superferry Myconos”
“Superferyy Chios”

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.
Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το “Superferry Atlantic” και το “Supeferry Pacific” και το τρίτο, το “Superferry Ithaki” προρίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ότι αρχικά αναμενόταν.
Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Όλα άλλαξαν μέσα σε λίγους μήνες.
Το σινιάλο της Strintzis Lines ουσιαστικά έσβησε και απέμεινε μόνο να αναγράφεται με μικρά γράμματα κάτω από τον λογότυπο της νέας εταιρείας “Blue Ferries” για τα πλοία προηγούμενης ναυπήγησης και “Blue Star Ferries” για νεότευκτα πλοία.

Κάπως έτσι το “Superferry Atlantic” και το “Supeferry Pacific”
δρομολογήθηκαν ως “Blue Star 1” και “Blue Star 2” και το “Superferry Ithaki” ως “Blue Star Ithaki”.

Tα πλοία αυτά πραγματικά άλλαξαν τα πάντα στην ακτοπλοΐα.
Μεγάλες ταχύτητες, μεγάλες χωρητικότητες, μεγάλες ευκολίες.

Στα τέλη του 2017 προέκυψε η είδηση της εξαγοράς της Hellenic Seaways από την Attica.
H εξαγορά αυτή υλοποιείται εδώ και λίγο καιρό.

Μέσα στο 2018 το το “Νήσος Μύκονος” και το “Νήσος Χίος” θα ταξιδεύουν με τα σινιάλα της Blue Star Ferries”.
To σχέδιο της Strintzis Lines ” λαμβάνει σάρκα και οστά μέσα στο 2018.
Τα πέντε πλοία θα ταξιδέψουν πιθανότατα με τα ίδια σινιάλα:
– “Superferry Myconos” – “Βlue Star Myconos”
– “Superferyy Chios” – “Blue Star Chios”

Mόνο το “Superferry Ithaki” σαλπάρησε για άλλες πολιτείες.
Στη θέση του θα ταξιδέψουν τα “Βlue Star Paros” και “Blue Star Naxos”.

Eπτά πλοία που η ναυπήγησή τους σχεδιάστηκε από την Strintzis Lines.
Κανένα από αυτά δεν ταξίδεψε με τα σινιάλα της εταιρείας των Στριντζαίων.
Αλλά όλοι ξέρουν πως στο DNA τους τα πλοία αυτά έχουν πολλά γονίδια από τον Γεράσιμο Στρίντζη και τα υπόλοιπα αδέλφια και ξαδέλφια της κεφαλλονίτικης οικογένειας.

Από το fb TheSeaNation

2000Strintzis LinesEπιστροφή στο παρελθόν, ή καλύτερα επιστροφή στο μέλλον …..Η ελληνική ακτοπλοΐα σε ένα…

Δημοσιεύτηκε από TheSeaNation στις Σάββατο, 19 Μαΐου 2018