Συμμετοχή της Κεφαλονιάς στην διαδικτυακή έκθεση τουρισμού ITB στην Γερμανία.

Η Κεφαλονιά συμμετείχε στην έκθεση τουρισμού ITB στην Γερμανία σε  περίπτερο του ΕΟΤ η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 08 έως και τις 12 Μαρτίου.

Δεδομένου των ιδιαίτερων συνθηκών λόγω COVID, η έκθεση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μέσω της νέας δυναμικής πλατφόρμας ITB Berlin NOW.  Η Κεφαλονιά είχε τη δική της διαδικτυακή παρουσία σε  virtual περίπτερο του ΕΟΤ,  στην αίθουσα που παρουσιαζόταν διαδικτυακά η Ελλάδα και οι συμμετέχοντες μπορούσαν να έρθουν σε επαφή με εκπροσώπους της Ένωσής Ξενοδόχων και της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου.

Στην έκθεση συμμετείχαν 3513 εκθέτες από 120 χώρες,  και την επισκέφθηκαν περίπου 67.500 επισκέπτες. Το γεγονός καλύφθηκε από 1000 αντιπροσώπους ΜΜΕ από 54 χώρες.  Tο ελληνικό περίπτερο προσέλκυσε περισσότερους από το 1/3 των ψηφιακών επισκεπτών, γεγονός που τοποθετεί την Ελλάδα στους τρεις δημοφιλέστερους ταξιδιωτικούς προορισμούς της Έκθεσης

Η Κεφαλονιά παρουσιάστηκε ως ένας προορισμός που εκτός από τον ήλιο και την θάλασσά καλύπτει και θεματικές μορφές τουρισμού με έμφαση στην φύση, την γαστρονομία και τον πολιτισμό. Ο επισκέπτης είχε την δυνατότητα να επισκεφθεί το virtual περίπτερο, να συνομιλήσει με chat ή videocall με εκπροσώπους της Ένωσής Ξενοδόχων και της Τουριστικής Επιτροπής,  να αναζητήσει τις πληροφορίες που χρειαζόταν ηλεκτρονικά και να κατεβάσει υλικό για το νησί.

Η οργάνωση της παρουσίας μας και ο προγραμματισμός και υλοποίηση των ραντεβού πραγματοποιήθηκε από τον κ. Λιναρδάτο Ιον, υπεύθυνο του  γραφείου δημοσίων σχέσεων για την Γερμανική αγορά. Πραγματοποιήθηκαν καθημερινά αρκετά διαδικτυακά ραντεβού με δημοσιογράφους, bloggers και πράκτορες . Αν και ήταν αισθητή η απουσία των μεγάλων Tour Operators και αεροπορικών εταιρειών, οι επαφές που πραγματοποιήθηκαν και οι δυνατότητες συνεργασίας που προέκυψαν  είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές για την ενίσχυση της προβολή μας και των συνεργασιών μας κυρίως στην Γερμανική αγορά.

Η συμμετοχή στην συγκεκριμένη έκθεση και η ανάδειξη συγκεκριμένων θεματικών πτυχών του τουριστικού μας προϊόντος αποτελεί δράση στα πλαίσια των βασικών πυλώνων της στρατηγικής μας για το 2021.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πρώην Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Γαλιατσάτο Σπύρο για την βοήθεια που μας παρείχε  στις ενέργειές μας για εύρεση θέσης στο περίπτερο του ΕΟΤ.