ΤΕΡΑΣΤΙΑ κίνηση ο ΑΒ Βασιλόπουλος – Η έκτακτη ανακοίνωση

Κίνηση ματ από τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος καθώς προσφέρουν 150 ευρώ μπόνους για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 σε 14.000 εργαζομένους.

Οι απολύσεις και οι ανακατατάξεις δημιούργησαν ένα δύσκολο και ασταθές περιβάλλον για τους εργαζόμενους της γνωστής αλυσίδας super market και για αυτό το λόγο στηρίζει το προσωπικό της με 50 ευρώ το μήνα το οποίο θα το εισπράξουν μέσω του προγράμματος πιστότητας της κάρτας ΑΒ.

Ως κίνηση από πλευράς του νέου brand president Νίκου Λαβίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και της εταιρείας για να περιορίσουν τον αντίκτυπο που έχουν προκαλέσει οι τελευταίες αποχωρήσεις εργαζομένων της αλυσίδας στο πλαίσιο των ευρύτερων ανακατατάξεων που έχουν υλοποιηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, ερμηνεύεται από πηγές της αγοράς η εσωτερική ανακοίνωση – υπηρεσιακό σημείωμα για παροχή οικονομικής ενίσχυσης ύψους 150 ευρώ για το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.

Πρακτικά δηλαδή η ενίσχυση έχει ύψος 50 ευρώ για κάθε μήνα.

Σούπερ μάρκετ: Τι αναφέρει η ανακοίνωση

Ιδιαίτερα χαρακτηριστική μάλιστα είναι η ανακοίνωση, την οποία υπογράφει ο κύριος Λαβίδας, όπου κάνει λόγο μεταξύ άλλων στις δύσκολες στιγμές που πέρασαν οι εργαζόμενοι το τελευταίο χρονικό διάστημα, γιατί όπως λέει “αποχωριστήκαμε αγαπημένους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαστήκαμε και συμπορευτήκαμε στα εύκολα και στα δύσκολα, με εκτίμηση και φροντίδα”.

Θυμίζουμε ότι ο κύριος Λαβίδας ανέλαβε καθήκοντα στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ στα τέλη Αυγούστου, όταν ένα μεγάλο μέρος των διοικητικών ανακατατάξεων είχε ήδη λάβει χώρα, προερχόμενος από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Upfield.

Την ανάληψη των καθηκόντων του ακολούθησε ένα νέο κύμα ανακοινώσεων αποχώρησης στελεχών, κατά κύριο λόγο από τα κεντρικά κτίρια της αλυσίδας αλλά και από περιφερειακές διευθύνσεις της εταιρείας, κάτι που έλαβε χώρα εντός του Σεπτεμβρίου με σημαντικές ανακατατάξεις που φέρεται να εφαρμόστηκαν σε όλο το φάσμα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

H ΑΒ Βασιλόπουλος υπάγεται διοικητικά στην Τσεχία -όπως και η Mega Image της Ρουμανίας- όπου αναφέρεται ο σημερινός brand president της επί ελληνικού εδάφους αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας, όπως και ο προκάτοχός του, Βασίλης Σταύρου, στον Jesper Lauridsen, CEO της Τσεχίας για λογαριασμό του ομίλου Ahold Delhaize.

Στην εσωτερική ανακοίνωση του Νίκου Λαβίδα, η οποία έχει περιέλθει σε γνώση του Capital.gr, αναφέρεται μεταξύ άλλων στον Οκτώβριο που έρχεται, λέγοντας ότι είναι: “Ένας μήνας που φέρνει, ταυτόχρονα, και μία νέα δυναμική και μία νέα σύνθεση ανθρώπων με νέους κι εμπλουτισμένους ρόλους. Και μία ξεχωριστή αποστολή.

Σούπερ μάρκετ: Μέσω της κάρτας πιστότητας η χορήγηση της ενίσχυσης και όχι σε μετρητά

Να δουλέψουμε ως ομάδα για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη. Να προχωρήσουμε, και να γίνουμε ακόμη καλύτεροι. Να δημιουργήσουμε τις συνθήκες της επιτυχίας για την ΑΒ”.

Ο brand president της ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει στην ίδια ανακοίνωση λέγοντας: “Ένα τέτοιο παράδειγμα επιτυχίας έζησα στην πρόσφατη επίσκεψή μου στη Χίο. Πέντε καταστήματα που θα λειτουργούν σαν ένα, σαν μία ομάδα. Κι αυτό βγαίνει -όχι μόνο στη μεταξύ τους σχέση- και στους πελάτες.

‘Εμένα θα ρωτήσετε για την ομάδα της Χίου’, μου ανέφερε χαρακτηριστικά ένας πελάτης. Και μου τα είπε όλα! Χρύσα, Βούλα, Μάριε, Μιχάλη, Ελένη θέτετε τον πήχη ψηλά. Νίκο και Αλέκο, το ίδιο κι εσείς για εκείνους που παραλαμβάνουν την περιοχή”.

Σύμφωνα λοιπόν με τα ανακοινωθέντα στο εσωτερικό της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας στην Ελλάδα με βάση το τζίρο της, τα 150 ευρώ θα χορηγηθούν στο σύνολο των 14.000 εργαζομένων με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Η χορήγηση του “επιδόματος” θα γίνει μέσω του προγράμματος πιστότητας της κάρτας ΑΒ Plus, επομένως δεν θα δοθούν τα χρήματα σε μετρητά.

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Πώς; Επενδύει στην καινοτομία των προϊόντων και των υπηρεσιών της, στηρίζει την κοινωνία, προστατεύει το περιβάλλον.

Για όλα αυτά, και ακόμη περισσότερα, αναγνωρίστηκε στα Supermarket Awards 2022 και στα Convenience Retail Awards 2022, «σηκώνοντας» συνολικά 10 βραβεία! 4 Gold, 5 Silver και 1 Bronze.

Πιο συγκεκριμένα, στα Supermarket Awards 2022 κατέκτησε 2 χρυσά. Το πρώτο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό́ Σούπερ Μάρκετ» για το ΑΒ Eshop, το πρωτοπόρο ηλεκτρονικό της κατάστημα, και το δεύτερο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τα προϊόντα της σειράς «OceaniQ –

Θέλω να φροντίζω το σπίτι μου, φροντίζοντας το περιβάλλον», τα οποία διαθέτουν συσκευασία 100% φιλική προς το περιβάλλον καθώς προέρχονται από ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα, ενώ δεν περιέχουν καθόλου ζωικά συστατικά.

Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε 4 Silver βραβεία:

Στην κατηγορία «Δίκτυο Franchising» για το επιτυχημένο Δίκτυο Franchise ΑΒ Shop & Go, που φέρνει στις γειτονιές μας ένα ιδανικό τύπο καταστήματος για γρήγορα και εύκολα ψώνια.

Στην κατηγορία «Στρατηγική́ Social Media» για τη συνολική Social Media στρατηγική της ΑΒ.

Στην κατηγορία «Καινοτόμες Πρακτικές Ψηφιακής Επικοινωνίας» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ», μια καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μέσα από το site allazoumesinithies.ab.gr.

Και στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την υποστήριξη προγραμμάτων γύρω από την υγιεινή διατροφή, μέσω της οποίας συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών γύρω από τη σωστή διατροφή.

To Silver βραβείο στην κατηγορία Δίκτυο Franchising παραλαμβάνει ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director ΑΒ Βασιλόπουλος.

Διακρίθηκε, τέλος, και με ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για τη 18μηνη έρευνα για τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα, σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

Η Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager ΑΒ Βασιλόπουλος με το Gold βραβείο στην κατηγορία Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL).

Η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέκτησε, επίσης, τριπλή διάκριση στα Convenience Retail Awards 2022 για τα καταστήματά της AB Shop & Go. Συγκεκριμένα, «σήκωσε» δυο χρυσά και ένα ασημένιο στις κατηγορίες Franchise Brand Convenience Store – Mini Market – Small Supermarket στην Αττική́, Πρότυπο Convenience Store – Mini Market – Small Supermarket και Franchise Brand Convenience Store – Mini Market – Small Supermarket στη Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.

Το Silver βραβείο στην κατηγορία Στρατηγική́ social media παραλαμβάνει η Πολυξένη Τζέκα, Digital Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.

10 βραβεία που καθρεφτίζουν την αφοσίωση της ομάδας της ΑΒ να προσφέρει λύσεις και να απαντά στις ανάγκες των πελατών, πάντα με φροντίδα προς την κοινωνία και σεβασμό προς το περιβάλλον, με πάθος για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία αλλά και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά.

Πηγή: newsme.gr