Πρόστιμο πολλών χιλιάδων ευρώ κλήθηκε να πληρώσει μεγάλο θεραπευτήριο επειδή είχε υπέρμετρα μεγάλο κέρδος από τα PCR.

Διοικητικό πρόστιμο ύψους 61.590 ευρώ επιβάλλεται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη στην εταιρεία «ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ METROPOLITAN – ΠΕΡΣΕΥΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.».

Το πρόστιμο μπήκε διότι σε έλεγχο που διενήργησαν ελεγκτές της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι παραβίασε τη νομοθεσία περί ανώτατου ορίου στην τιμή χρέωσης των PCR Test.

Η εταιρεία έχει το δικαίωμα προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια.

Ποινή και σε επιχείρηση οπωρεκηπευτικών

Βαρύ πρόστιμο έριξε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε εταιρεία εμπορίου οπωροκηπευτικών γιατί «παραβίασε τη νομοθεσία περί αθέμιτης κερδοφορίας».

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 128.300 ευρώ με απόφαση του υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη στην εταιρεία «ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΠΕ – ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ», διότι σε έλεγχο που διενήργησαν ελεγκτές της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) «διαπιστώθηκε ότι παραβίασε τη νομοθεσία περί αθέμιτης κερδοφορίας».

Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια, καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.

Πρόστιμο για το καλάθι του νοικοκυριού αν δεν εφαρμοστεί

Οριστικοποιείται η διάταξη για το «καλάθι νοικοκυριού», ώστε να τεθεί σε εφαρμογή στο τέλος του μήνα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα επιβάλλεται «τσουχτερό» πρόστιμο στα σούπερ μάρκετ που δεν συμμορφωθούν με τα όσα προβλέπονται.

Όπως μετέδωσε το OPEN η διάταξη για το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει «κλειδώσει» από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το «καλάθι του νοικοκυριού» θα περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα προϊόν ανά κατηγορία, υπό τον όρο αυτό να είναι πιο φθηνό από τα υπόλοιπα προϊόντα, λίγο πιο κάτω από τις γενικές τιμές.

Παράλληλα τα σούπερ μάρκετ είναι υποχρεωμένα να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονται στο «καλάθι νοικοκυριού», ενώ πρέπει να υπάρχουν ενημερωτικά φυλλάδια, αλλά και αναλυτική λίστα με όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο «καλάθι νοικοκυριού» στις εισόδους των καταστημάτων.

Τα σούπερ μάρκετ είναι υποχρεωμένα είτε ανά εβδομάδα είτε ανά δύο εβδομάδες να αποστέλλουν τη λίστα στο υπουργείο ανάπτυξης, ενώ εάν δεν προβούν στην κίνηση αυτή τους περιμένει πρόστιμο 5.000 ευρώ την ημέρα.

Την τελική επιλογή των προϊόντων που θα γεμίσουν το «καλάθι» θα την κάνουν τα ίδια τα σούπερ μάρκετ. Κάθε αλυσίδα ξεχωριστά, μπορεί να επιλέξει εάν θα συμπεριλάβει επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα στις κατηγορίες που έχουν οριστεί καθώς και ποια θα είναι αυτά.

Παράλληλα, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης υπάρχει σε εξέλιξη συζήτηση σχετικά με αν το “καλάθι” θα ανανεώνεται από την πλευρά των σούπερ μαρκετ κάθε 7 ή 15 ημέρες.

Όταν εν τέλει οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ διαμορφώσουν τα δικά τους «καλάθια», αυτά θα αναρτηθούν στην πλατφόρμα e-καταναλωτής, ενώ αναμένεται να υπάρχει και ειδική σήμανση από την πλευρά των επιχειρήσεων μέσα στα σούπερ μάρκετ ώστε να τα ξεχωρίζουν οι καταναλωτές. Μέσω της πλατφόρμας επίσης, οι καταναλωτές θα μπορούν να παρακολουθούν τις τιμές και να τις συγκρίνουν προκειμένου να προχωρήσουν στις αγορές τους.

Πηγή: newsme.gr
Προηγούμενο άρθροΚαιρός Αρναούτογλου: Προειδοποίηση για τις βροχές – Τι θα γίνει στη χώρα
Επόμενο άρθροΈνας νεκρός και δύο τραυματίες σε σφοδρή σύγκρουση (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)