ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-Προτάσεις για έως 14 δρομολόγια την ημέρα έχουν υποβάλει οι ακτοπλοϊκές εταιρείες

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι εξελίξεις στην ακτοπλοϊκή γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης λίγο πριν μπούμε για τα καλά στην τουριστική σεζόν και ενδεικτική του κλίματος που υπάρχει αυτή την περίοδο, είναι η πληροφορία που γίνεται γνωστή σε σχέση με τις προτάσεις των δρομολογίων που υποβάλουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο νησί μας στις αρμόδιες υπηρεσίες ζητώντας συνολικά 14 δρομολόγια.

Το τοπίο θα ξεκαθαρίσει το επόμενο διάστημα και αφού διευθετηθούν ζητήματα αγοραπωλησιών και ένταξης νέων πλοίων στη γραμμή, σύμφωνα τουλάχιστον με τις πληροφορίες που διαρρέουν από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Προς το παρόν τα δρομολόγια  από και προς τη Ζάκυνθο πραγματοποιούνται από την εταιρεία Ionian Group, εν αναμονή της ολοκλήρωσης των επισκευών του πλοίου “Ζάκυνθος Ι” της Kefallonian Lines που παραμένει για  δεξαμενισμό στον Πειραιά.

Θυμίζουμε ακόμη πως το τελευταίο διάστημα είδαν το φως της δημοσιότητας πληροφορίες που αφορούν την αγοραπωλησία του πλοίου “Ανδρέας Κάλβος” που υπό τις παρούσες συνθήκες συνεχίζει τα δρομολόγια Ζακύνθου – Κυλλήνης.

Μια πρώτη εικόνα αποτύπωσε μιλώντας στο ραδιόφωνο του -Ε- ο Λιμενάρχης Νίκος Κοκκάλας ο οποίος ανέφερε πως με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα τα αιτήματα των εταιρειών αφορούν 14 δρομολόγια την ημέρα κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.

«Σήμερα τα δρομολόγια είναι 5 την ημέρα και αναμένουμε τις επόμενες ημέρες επίσημη πληροφόρηση για την επιστροφή του “Ζάκυνθος Ι” και  την ένταξη ενός νέου πλοίου από την εταιρεία. Από τα αιτήματα των εταιρειών μπορώ να πω ότι αναμένουμε αύξηση των δρομολογίων αφού έχουν ζητηθεί 14 αναχωρήσεις την ημέρα» ανέφερε συμπληρώνοντας πως το τοπίο θα ξεκαθαρίσει μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού και ανάλογα με τις εγκρίσεις που θα δοθούν από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Σε κάθε περίπτωση και χωρίς να θέλει να σχολιάσει τον μικρό ή μεγάλο αριθμό των δρομολογίων, τόνισε την ανάγκη να υπάρχει εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και υγιής ανταγωνισμός ο οποίος προϋποθέτει την βιωσιμότητα και των εταιρειών για να συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται απρόσκοπτα στη γραμμή.

ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

Αναδημοσίευση από www.ermisnews.gr