Το νέο πλοίο της Levante Ferries αλλάζει τα δεδομένα στο Ιόνιο – Ενισχύεται ο ακτοπλοϊκός στόλος της εταιρίας του Ζακυνθινού Γ. Θεοδόση

Με τίτλο “Σε αναβρασμό η ακτοπλοΐα: Ναυπηγήσεις, αγορές πλοίων και είσοδος νέων παικτών”, δημοσίευμα του Μηνά Τσαμόπουλου, στην ιστοσελίδα newmoney.gr, αναφέρεται στις κινήσεις μικρών και μεγάλων “παικτών” στην ακτοπλοΐα, με ναυπηγήσεις νέων πλοίων, αγορές, αλλά και είσοδο νέων παικτών.

Πρόκειται για δημοσίευμα που καταγράφει τις κινήσεις των εταιριών που ασχολούνται με την ακτοπλοΐα, μέσα στο οποίο αναφέρεται και στον Ζακυνθινό επιχειρηματία Γιώργο Θεοδόση, ιδιοκτήτη της Levante Feries.

Εκτός από το άνοιγμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Σμύρνη, που ετοιμάζεται από τη συγκεκριμένη εταιρία, στο δημοσίευμα αναφέρεται και το πλοίο «Contessa di Levante», το οποίο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δημοσίευμα, πρόκειται για το έκτο πλοίο του στόλου, που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στο Ιόνιο.

Αναλυτικά το δημοσίευμα του newmoney.gr αναφέρει τα εξής:

Levante Ferries – Γιώργος Θεοδόσης

Η Levante Ferries, συμφερόντων του κ. Γιώργου Θεοδόση, προχώρησε στα τέλη του περασμένου Μαρτίου στην ενίσχυση του ακτοπλοϊκού της στόλου, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να ανοίξει από το καλοκαίρι γραμμή που θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με τη Σμύρνη.

Συγκεκριμένα:

Αγόρασε το «Contessa di Levante» (πρώην «Queen Coral B»), το οποίο έχει ναυπηγηθεί τον Σεπτέμβριο του 1999 στην Ιαπωνία.

Είναι το έκτο πλοίο του στόλου της.

Εχει μήκος 140 μέτρα, πλάτος 20,5 μέτρα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων.

Οπως επισημαίνει η εταιρεία, «πιστή στην αναπτυξιακή της στρατηγική και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν, με υπερηφάνεια καλωσορίζει το νέο της απόκτημα και έκτο πλοίο του στόλου της, την αρχόντισσα του Ιονίου. Ενα πλοίο εξαιρετικών χαρακτηριστικών και προδιαγραφών που αλλάζει τα δεδομένα στο Ιόνιο».

H μετασκευή του πλοίου που βρίσκεται στην Ιαπωνία θα γίνει στην Ελλάδα και θα είναι μεγάλης έκτασης.

Η δρομολόγησή του υπολογίζεται για το 2023. Μετά τις εργασίες θα έχει 1.000 γραμμικά μέτρα, που σημαίνει ότι θα μπορεί να μεταφέρει 430 Ι.Χ. ή 60 φορτηγά των 16,5 μέτρων ή 80 φορτηγά των 12 μέτρων, καθώς και 1.300 επιβάτες.

Η εταιρεία έχει σχεδιάσει ακόμη το άνοιγμα μιας γραμμής από Θεσσαλονίκη για Σμύρνη – σχέδιο που τοποθετείται ίσως για το προσεχές καλοκαίρι.

Εκεί θα δρομολογήσει το «Smyrna di Levante». Το πλοίο μετασκευάστηκε στη Δραπετσώνα και τώρα βρίσκεται για δεξαμενισμό στα Ναυπηγεία της Χαλκίδας.

Πηγή: imerazante.gr