Το σχέδιο της Ελλάδας για την προσέλκυση Βρετανών, Γερμανών, Γάλλων και Ιταλών τουριστών

Happy tourist sightseeing city with map

της Εύας Οικονομάκη

Σχέδιο επί χάρτου για την προσέλκυση ταξιδιωτών από τις βασικές πηγές εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, όταν το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες, αναπτύσσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Εκτός από τις αγορές στις οποίες θα απευθύνεται στοχευμένα η ελληνική καμπάνια που θα αρχίσει να «τρέχει» σε μορφή digital από τα μέσα Ιουνίου, ο ΕΟΤ προετοιμάζει το έδαφος για την τόνωση του εισερχόμενου ρεύματος από τις τέσσερις αυτές χώρες, βασικές τροφοδότριες του ελληνικού τουρισμού, σε περίπτωση που η επιδημιολογική τους εικόνα επιτρέψει στους πολίτες τους να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Στο πλαίσιο αυτό, στο παρασκήνιο πραγματοποιούνται ζυμώσεις μεταξύ των επικεφαλής των τεσσάρων γραφείων του ΕΟΤ σε Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία και εκπροσώπων μεγάλων tour operators και αεροπορικών εταιρειών, με δεδομένο ότι υπάρχει ήδη εκπεφρασμένο ενδιαφέρον για ταξίδια στη χώρα μας το ερχόμενο καλοκαίρι.

Το «εφεδρικό» πλάνο του ΕΟΤ, το οποίο θα ενεργοποιηθεί για να ενισχύσει τη last minute ζήτηση, υπό την προϋπόθεση ότι οι τέσσερις αυτές χώρες θα βρίσκονται σε καλή επιδημιολογική κατάσταση, προβλέπει μία βασική προβολή της Ελλάδας σε Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία, καθώς και συνδιαφήμιση με tour operators και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες που είναι διατεθειμένοι να ποντάρουν στην ασφάλεια που προσφέρει η χώρα μας ως προορισμός χάρη στην καλή υγειονομική διαχείριση της πανδημίας. “Κινούμαστε προς κάθε κατεύθυνση έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν. Γι’ αυτό και δεν θέλουμε να αφήσουμε καμία αγορά έξω από τον σχεδιασμό μας, ανεξάρτητα από τις βασικές χώρες-στόχους, προετοιμαζόμαστε και σε άλλα επίπεδα”, τόνισε στο Tourism Today ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Παράλληλα, η διεθνής καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό Greece from home, που δημιούργησαν από κοινού το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, η Marketing Greece και ο chief creative officer της κυβέρνησης, Στηβ Βρανάκης, παρατείνεται έως τις 15 Ιουνίου, με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της χώρας διεθνώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πριν από την έναρξη της θερινής σεζόν.

Κυοφορείται συμφωνία

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Τουρισμού κινείται με εντατικούς ρυθμούς στην κατεύθυνση σύναψης διμερών συμφωνιών. Στην κατεύθυνση αυτή, οι ομάδες εργασίας της Ελλάδας και του Ισραήλ είχαν τηλεδιάσκεψη κατά την οποία συζητήθηκε εκτενώς η επανέναρξη των πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών και η επανεκκίνηση του τουρισμού στην εποχή μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Χθες, μάλιστα, με δεδομένο ότι η Ελλάδα και το Ισραήλ συγκαταλέγονται μεταξύ των ασφαλέστερων χωρών στην καταπολέμηση του κορωνοϊού, ο Πρέσβης του Ισραήλ, Γιόσι Αμράνι συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, στην προσπάθεια εύρεσης κοινού τόπου μεταξύ των δύο χωρών για την επαναφορά αεροπορικής σύνδεσης, σε ευθυγράμμιση με τα απαραίτητα πρωτόκολλα υγείας.

Ψηλά στις προτεραιότητες του υπουργού Τουρισμού στη λογική σύναψης διμερών συμφωνιών για την επανεκκίνηση της τουριστικής δραστηριότητας βρίσκονται επίσης η Βουλγαρία, η Κύπρος και η Αυστρία.

Πηγή: tourismtoday.gr