«Βόμβα» από τη Lidl: H κίνηση που «ταράζει να νερά» και αλλάζει τα δεδομένα

Δεν είναι λίγες οι πολυεθνικές λιανικού εμπορίου που επιδιώκουν, το τελευταίο διάστημα, να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στις συνθήκες μεταφοράς των εμπορευμάτων τους, καθώς αυξάνονται τόσο οι απαιτήσεις για γρήγορες αποστολές όσο και τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ δεν σταματά να αυξάνεται και το κόστος μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων.

Σύμφωνα με το Tradewinds, η Lidl προχωρά ένα βήμα παραπέρα από τους ανταγωνιστές της, σχεδιάζοντας να λειτουργήσει μια ναυτιλιακή γραμμή με το δικό της σήμα.

Έχει, μάλιστα, υποβάλει ήδη αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για χρήση της επωνυμίας Tailwind για σκοπούς που περιλαμβάνουν τη μεταφορά φορτηγών πλοίων, την παράδοση αγαθών και την αποστολή εμπορευμάτων.

Η Lidl – η οποία ανήκει στον όμιλο λιανικής Schwarz – σκοπεύει να θέσει σε λειτουργία τα δικά της πλοία μέχρι τα μέσα του έτους, σύμφωνα με γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, ο Wolf Tiedemann, επικεφαλής των logistics της Lidl, αναφέρει πως στόχος είναι «να διαχειριστούμε καλύτερα τον αυξημένο όγκο των διαφορετικών σημείων παραγωγής μακροπρόθεσμα».

Πηγή: dikaiologitika.gr