Αγαπητό kefalonia magazine
Ένα πολύ σημαντικό θέμα που θα επηρεάσει το Αργοστόλι τα επόμενα χρόνια ήρθε σήμερα στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου.
Πρόκειται για το σχέδιο ανάπτυξης του παραλιακού μετώπου της πρωτεύουσας από τη σημερινή προβλήτα κρουαζιεροπλοίων μέχρι την γέφυρα De Bosset καθώς και την απέναντι πλευρά, εκεί που βρίσκεται η Μαρίνα, για την οποία όλοι ελπίζουν ότι θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2020 όπως είναι το σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Ποιο όμως είναι το σχέδιο του Υπουργείου; Πρόκειται για 4 προμελέτες που απέστειλε προς τον Δήμο και τις οποίες παρουσίασε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Διονύσης Μινέτος και κάποια από αυτές πρέπει να εγκριθεί. Κάθε προμελέτη περιλαμβάνει δύο κομμάτια: Αυτό του παραλιακού μετώπου της πόλης από Μαιστράτο μέχρι Γέφυρα και το κομμάτι του Εμπορικού λιμανιού. Οι διαφορές στις προμελέτες έχουν να κάνουν με τον αριθμό των νέων μπαστουνιών για κρουαζιερόπλοια καθώς και την θέση που θα κατασκευαστούν (η μία προμελέτη λέει για κατασκευή δίπλα στο σημερινό και η άλλη για δημιουργία νέων απέναντι). Επίσης διαφορετική άποψη υπάρχει και για το Εμπορικό λιμάνι: Να μείνει εκεί που είναι σήμερα ή να πάει απέναντι. Σε ότι αφορά στο υδατοδρόμιο, προβλέπεται η κατασκευή του στον χώρο πίσω από την σημερινή αγορά (που ανασκευάζεται τώρα) ενώ υπάρχει και πρόβλεψη για τα Μέγκα γιοτ που θα ελλιμενίζουν στον χώρο μεταξύ Λιμεναρχείου και Οίκου Ευγηρίας, καθώς και για τα μικρότερα σκάφη που θα δένουν στο χώρο μεταξύ της γέφυρας και της αρχής της παλιάς αγοράς.
Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο με κόστος γύρω στα 70εκ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από ευρωπαικά προγράμματα και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του μπορεί να φτάσει και τα 10 χρόνια από την δημοπράτησή του!
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμαρχος Αργοστολίου και Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Θεόφιλος Μιχαλάτος είπε ότι επειδή πρόκειται για ένα τεράστιο εγχείρημα που θα επηρεάσει το Αργοστόλι για τις επόμενες δεκαετίες θα παρουσιάσει τις προμελέτες σε φορείς και κατοίκους πριν ληφθεί η απόφαση
Ο τοπικός αναλυτής