Αργοστόλι: Ποιος είναι ο σκοπός των κυκλοφοριακών μετρήσεων που ξεκινούν-Τι λέει ο μελετητής Στέλιος Ευσταθιάδης

Στο ραδιόφωνο του Cosmos fm και στους δημοσιογράφους Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλύτη μίλησε ο μελετητής Στέλιος Ευσταθιάδης, εκπρόσωπος της Εταιρίας «ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ» για τις κυκλοφοριακές μετρήσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Αργοστόλι & σχετίζονται με την εκπόνηση της νέας κυκλοφοριακής μελέτης που ευελπιστεί να αποφορτίσει την πρωτεύουσα του Δήμου Αργοστολίου.

Όπως είπε “όταν εκπονείται μία νέα κυκλοφοριακή μελέτη οι  μετρήσεις είναι  κυκλοφοριακοί φόρτοι στις διατομές, δηλαδή πόσα αυτοκίνητα περνάνε στους δρόμους, κάνουμε μετρήσεις σε κάποιες σημαντικές διασταυρώσεις για το πώς στρίβουν τα αυτοκίνητα, μετράμε την σύνθεση της κυκλοφορίας, δηλαδή τι είδους οχήματα περνάνε, πόσο επί τις % είναι τα μηχανάκια ,τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, ημιφορτηγά, λεωφορεία κ.λπ. και κάποια χαρακτηριστικά της στάθμευσης στην κεντρική περιοχή για να δούμε για πόση ώρα παρκάρουν τα αυτοκίνητα, πόσα αυτοκίνητα παρκάρουν σε μια συγκεκριμένη θέση, δηλαδή την εναλλαγή στην διάρκεια της ημέρας”.

Πρόσθεσε δε “Οι διπλές σταθμεύσεις καταγράφονται ως παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, και αυτά που είναι στις γωνίες, δηλαδή οτιδήποτε είναι εκτός  του ΚΟΚ. Η διαδικασία είναι να πάρουμε τα στοιχεία και να τα αναλύσουμε στο γραφείο, να δούμε τι γίνεται  σε πραγματικά νούμερα γιατί  ο καθένας έχει αντίληψη του τι συμβαίνει στην πόλη του, όμως δεν το έχει με νούμερα, με στοιχεία”.

Σε ότι αφορά τον χρόνο ολοκλήρωσης των μετρήσεων “Μέσα σε 2-3 μήνες  θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα, το συμβατικό χρονοδιάγραμμα είναι 5 μήνες για το σύνολο της μελέτης, αλλά σε 2 με 3 μήνες θα είμαστε σε θέση να έχουμε κάποιες προκαταρκτικές  προτάσεις να παρουσιάσουμε στο Δήμο”

Ποιες όμως αλλαγές μπορεί να επιφέρουν οι μετρήσεις αυτές; Θα γίνουν μονοδρομήσεις; Θα αλλάξουν κατεύθυνση δρόμοι; « Δεν το αποκλείω, θα είναι στα εναλλακτικά σενάρια που θα πρέπει να εξετάσουμε, να αξιολογήσουμε και αντίστοιχα να δούμε τις επιπτώσεις αυτών. Αυτός είναι και ο βασικός σκοπός που γίνεται μια κυκλοφοριακή μελέτη, πως μπορεί να βελτιωθεί  η κυκλοφορία της πόλης, με οποιοδήποτε μέτρο έχουμε στη διάθεση μας, είτε αυτό είναι μονοδρόμηση, είτε είναι πεζοδρόμηση, είτε είναι αντιδρόμηση, είτε είναι το να μην παρκάρουν αυτοκίνητα, είτε να παρκάρουν , είτε να παρκάρουν υπό γωνία και ούτω καθ εξής”

Συνεχίζοντας τόνισε: “Θα δούμε συνολικά την πόλη, δεν θα δούμε μόνο τους κεντρικούς δρόμους, γιατί υπάρχουν οι συλλεκτήριοι που συλλέγουν την κυκλοφορία και υπάρχουν και οι τοπικοί”