Ο Δήμος Σάμης σε συνεργασία και συνεννόηση πάντα με τους άλλους Δήμους της Κεφαλονιάς,υπέγραψε σύμβαση με την MarketingGreece στα πλαίσια της ενιαίας τουριστικής προβολής της Κεφαλονιάς. Σύμφωνα με το σχέδιο της τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2021 το κύριο μέσο προβολής του προορισμού είναι το διαδίκτυο μέσω στρατηγικά στοχευμένης καμπάνιας που θα αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αυθεντικότητα της Κεφαλονιάς σε αγορές στόχους του διεθνούς αγοραστικού κοινού. Με πρωτότυπο υλικό (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες – άρθρα) που εμπνέει τον ταξιδιώτη με την τεχνική του storytelling. Θα αναδειχθούν το τουριστικό προϊόν και η ποικιλία των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός στον επισκέπτη.
Ειδικότερα, η σύμβαση περιλαμβάνει:
Ανάπτυξη ταξιδιωτικού περιεχομένου
- Δημιουργία travelcontent (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες – άρθρα) που θα παρουσιάζει με δημιουργικό τρόπο τις ιστορίες και εμπειρίες του προορισμού στο ταξιδιωτικό κοινό.
- Δημιουργία ενός ταξιδιωτικού άρθρου «Afoodie’sGuidetoKefalonia» στο περιβάλλον του DiscoverGreece.com σε 8 γλώσσες, το οποίο θα συγκεντρώνει και θα αναδεικνύει τις αυθεντικές γαστρονομικές (culinary) εμπειρίες του προορισμού.
- Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού:Δημιουργία travelcontent με παραγωγή φωτογραφικού υλικού και socialmediavideos για τον προορισμό από ομάδα φωτογράφων / κινηματογραφιστών, με σκοπό την αξιοποίηση του στην καμπάνια.
Προβολή
- Προβολή στο Discovergreece.com:
Προβολή της Κεφαλονιάς στην αρχική σελίδα του Discovergreece.com και σε εσωτερικές σελίδες με σχετικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα, προβολή περιεχομένου που θα δημιουργηθεί για την Κεφαλονιά στην αρχική σελίδα του Discovergreece.com, σε κεντρική ενότητα που προτείνει επιλεγμένες εμπειρίες και προορισμούς στο ταξιδιωτικό κοινό.
- SocialMedia Καμπάνια:
Στοχεύοντας στο Dreaming στάδιο του TravelCycle του σύγχρονου ταξιδιώτη, υλοποίηση SocialMediapromotion για την Κεφαλονιά στα SocialMedia του Discovergreece.com. Η προβολή θα περιλαμβάνει το TravelArticle «Α foodie’sGuidetoKefalonia» και το οπτικοακουστικό υλικό (short-formvideos&photos) που θα δημιουργηθούν για την Κεφαλονιά, μέσω posts σε Instagram, Facebook και Twitter, που θα αναδεικνύουν το τουριστικό προϊόν του προορισμού στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
Από το Γραφείο Τύπου