Στα πρώτα τριάμισι χρόνια θα γίνει καθαρισμός και κατεδαφίσεις, ενώ θα χτιστεί το καζίνο, δύο ξενοδοχεία και ουρανοξύστες

Λίγες ώρες έμειναν για να πάρει σάρκα και οστά η εκκίνηση των έργων της ανάπλασης του Ελληνικού, που θα μεταμορφώσει το παραλιακό τόξο, θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα προσελκύσει εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες. Οι ενστάσεις υπάρχουν και θα υπάρχουν, ωστόσο, το… τρένο έχει μπει στις ράγες και την Παρασκευή 3 Ιουλίου, παρουσία του πρωθυπουργού θα πραγματοποιηθεί η επίσημη τελετή έναρξης εργασιών στο πρώην αεροδρόμιο.

Οπως έχει διαρρεύσει τα επίσημα εγκαίνια του εργοταξίου θα ξεκινήσουν στις 08:30 το πρωί και η πρώτη φάση του έργου αφορά στον καθαρισμό του χώρου και στις κατεδαφίσεις, που έχουν ήδη ξεκινήσει κι αναμένεται να πάρουν τουλάχιστον 3 χρόνια. Στο ίδιο διάστημα σύμφωνα με το πλάνο, θα αναγερθεί το καζίνο, τα δύο ξενοδοχεία και κάποιοι ουρανοξύστες με γραφεία.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, μιλώντας στην ετήσια γενική συνέλευση της εταιρείας, ανέφερε ότι οι πρόδρομες εργασίες με τις αποψιλώσεις στην έκταση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού έχουν ξεκινήσει, προκειμένου να ακολουθήσουν οι κατεδαφίσεις.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της εταιρείας, Τάσος Γιαννίτσης δήλωσε ότι το έργο αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό βρίσκεται πλέον στο σημείο εκκίνησης. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το Ελληνικό έχει αρχίσει ήδη έστω και εάν τα πρώτα έργα δεν είναι «θορυβώδη», επισημαίνοντας επίσης ότι εδώ και αρκετούς μήνες έχουν ξεκινήσει οι μελέτες ώστε να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα υποδομών. Εξάλλου, ο κ. Αθανασίου προανήγγειλε την πρώτη συνεργασία με ξένο επενδυτικό όμιλο για την ανάπτυξη τμήματος στην έκταση του Ελληνικού.

«Διαπιστώνουμε πλέον μεγάλο ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για να συμμετάσχουν στο έργο. Στο πλαίσιο αυτό, εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος του 2020 θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη τέτοια συνεργασία, καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα φροντίσαμε να θέσουμε σε ισχύ και τη διαδικασία που θα ακολουθείται για την επιλογή των καταλληλότερων συνεργατών σε όλο το φάσμα της επένδυσης», ανέφερε. Το κόστος, είναι δυσθεώρητο και μόνο τα πέντε πρώτα χρόνια της επένδυσης τα έργα υποδομής θα κοστίσουν άνω των 400 εκατ. ευρώ.

Πηγή: ethnos.gr