Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς: Γιατί δεν ενημερώνονται οι αρμόδιοι φορείς για την παρουσία της Περιφέρειας στις Διεθνείς Εκθέσεις;

Με μεγάλη χαρά διαβάσαμε το δελτίο τύπου για την συμμετοχή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στην διεθνή έκθεση “International & French Travel Market” που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι από 17-19/9.

Μια παρουσία / συμμετοχή της Περιφέρειας μας που και αυτή την μάθαμε με Δελτίο Τύπου αφού πραγματοποιήθηκε !
Είχαν προηγηθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, πληροφόρηση με δελτία τύπου εκ των υστέρων, η συμμετοχή της Π.Ι.Ν. στις εκθέσεις Ferie for Alle 2024 στην Δανία, Travel Expo Cyprus στην Λευκωσία, Ferien Messe 2024 στην Βιέννη, ΙΤΒ στο Βερολίνο κ.α.
Εκφράζουμε την απορία μας, για πιο λόγο δεν ενημερώνονται οι επαγγελματικοί φορείς για συμμετοχή στις παραπάνω δράσεις όπως έπρεπε, αρμόζει και είναι αναγκαίο.

Το πρόβλημα επικοινωνίας της προηγούμενης Περιφερειακής αρχής με τους τουριστικούς φορείς είναι κάτι που είχαμε επισημάνει στον κ. Περιφερειάρχη και υπεύθυνο για την τουριστική προβολή των νησιών μας , από την πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε αρχές Ιανουαρίου με την ευκαιρία ανάληψης των καθηκόντων του. Τίποτα δυστυχώς δεν άλλαξε…. Συνεχίζουμε το ίδιο !

Σε συνάντηση στο Αργοστόλι με τον κύριο Περιφερειάρχη στις 19/5, εκφράσαμε την αγωνία μας για την τουριστική προβολή και τον έγκαιρο σχεδιασμό του προγράμματος δράσεων της Π.Ι.Ν. για το 2025. Πήραμε την υπόσχεση για την σύσταση τοπικής επιτροπής που θα εξετάσει τα παραπάνω ζητήματα.

Κάτι έχει προγραμματιστεί, τουλάχιστον για συμμετοχή σε εκθέσεις, που ούτε και αυτό μας έχει κοινοποιηθεί. Ακούμε από διαρροές για την «περιφέρεια των 5 ηπείρων» και τη συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Μέση Ανατολή, Αμερική. Αναρωτιόμαστε πως μπήκαν αυτές οι προτεραιότητες με ποια στοιχεία, ποια έρευνα και από ποιον, την ίδια στιγμή που στο νησί μας τα τελευταία χρόνια υπάρχει απώλεια αεροπορικών προορισμών ή συρρίκνωση της διάρκειας του πτητικού προγράμματος ακόμα και από γειτονικούς προορισμούς.

Ο τουρισμός είναι η βασική οικονομική δραστηριότητα των νησιών μας που η επιτυχία ή αποτυχία των δράσεων προβολής έχει άμεσο αντίκτυπο στους πολίτες τους. Με πρόχειρες ή διεκπεραιωτικές κινήσεις, χωρίς σχεδιασμό και στόχους απλά το πρόβλημα θα μεγαλώνει.