Η Δημοτική Αρχή Θεόφιλου Μιχαλάτου με το e-argostoli κερδίζει το στοίχημα της επαφής με τους δημότες: 855 αιτήματα μέχρι σήμερα-Έχουν ικανοποιηθεί τα 808-Όλη η διαδικασία (ηχητικό)

Αγαπητό kefalonia magazine

Με μία κίνηση που από κάποιους αμφισβητήθηκε αρκετά, η Δημοτική Αρχή Αργοστολίου φαίνεται να πρωτοπορεί σε ένα δύσκολο τομέα που αφορά την επικοινωνία με τους δημότες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας. Ο λόγος για την πλατφόρμα e-argostoli που από την έναρξή της και σύμφωνα με όσα είπε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Νίκος Φραντζής στην εκπομπή του δημοσιογράφου Σάκη Βούτου στο Νησί 93,9, έχει δεχθεί ήδη 855 αιτήματα από τα οποία έχουν ικανοποιηθεί τα 808, δηλαδή ποσοστό 95%!!! Ενώ και τα υπόλοιπα έχουν δρομολογηθεί. Μάλιστα όπως είπε ο κ. Φραντζής ο μέσος όρος ικανοποίησης του αιτήματος είναι 2 περίπου μέρες, ένας αριθμός πρωτόγνωρος για όσους γνωρίζουν πως λειτουργούσε τα προηγούμενα χρόνια αυτή η διαδικασία. Ο κ. Φραντζής πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει μπει εφαρμογή και για κινητά τηλέφωνα και τόνισε ότι πλέον ο δημότης για να ικανοποιηθεί το αίτημά του δεν χρειάζεται να έχει “πελατειακή” σχέση με τον αιρετό. Να σημειώσουμε ότι αυτή η πλατφόρμα είναι ουσιαστικά αντιγραφή της αντίστοιχης πλατφόρμας που έχει ο πρωτοποριακός Δήμος Τρικκαίων ενώ ο Γ.Γ. του Δήμου ανέλυσε την όλη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ώστε να αναφέρει το πρόβλημα που έχει.

Τέλος ο κ. Φραντζής αποκάλυψε ότι στο άμεσο μέλλον το δωρεάν WiFi του Δήμου θα επεκταθεί σε όλη σχεδόν την αγορά (Λιθόστρωτο, Παραλιακή μέχρι το ΚΤΕΛ)

Ακούστε όσα είπε ο κ. Φραντζής εδώ