«Μας πολεμούν από παντού»: Η Μαρία Καρυστιανού στέλνει ηχηρό μήνυμα – «Δεν πτοούμαστε, συνεχίζουμε μέχρι τέλους»

Μήνυμα με αιχμές και ξεκάθαρες αναφορές σε «πόλεμο», «λάσπη» και «συκοφαντία» έστειλε η Μαρία Καρυστιανού, έναν μήνα μετά την ίδρυση του κινήματος «ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ».


Ένα μήνα μετά την ίδρυσή του, το κίνημα «ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» της Μαρίας Καρυστιανού βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο, με την ίδια να στέλνει ένα ιδιαίτερα αιχμηρό και φορτισμένο μήνυμα προς υποστηρικτές και επικριτές.

Με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Μαρία Καρυστιανού κάνει λόγο για έναν διαρκώς κλιμακούμενο «πόλεμο» εναντίον του κινήματος, υποστηρίζοντας ότι η λάσπη, οι επιθέσεις και οι συκοφαντίες όχι μόνο δεν το αποδυναμώνουν, αλλά αποτελούν ένδειξη ότι η παρουσία του έχει αρχίσει να προκαλεί ανησυχία στο πολιτικό και κοινωνικό κατεστημένο.

«Η λάσπη μάς χαροποιεί»

Η επικεφαλής του κινήματος αναφέρει πως οι επιθέσεις που δέχεται η «ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» αποτελούν απόδειξη ότι το εγχείρημα έχει αρχίσει να αποκτά δυναμική και απήχηση στην κοινωνία.

Όπως τονίζει, οι πολίτες αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και μπορούν να ξεχωρίσουν την αλήθεια από την παραπληροφόρηση, ενώ υποστηρίζει ότι ένα «βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα» επιχειρεί να ανακόψει την πορεία ενός κινήματος που, όπως σημειώνει, βάζει στο επίκεντρο τα προβλήματα της καθημερινότητας και τις ανάγκες των πολιτών.

«Προσπαθούν να μας διασπάσουν»

Η Μαρία Καρυστιανού κάνει ιδιαίτερη αναφορά σε προσπάθειες υπονόμευσης της ενότητας του κινήματος, σημειώνοντας ότι ορισμένοι επιδιώκουν να καλλιεργήσουν διχόνοια και εσωτερικές αντιπαραθέσεις.

«Διαίρει και βασίλευε» χαρακτηρίζει τη στρατηγική που, σύμφωνα με την ίδια, εφαρμόζεται εναντίον της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει, εκφράζοντας παράλληλα τη βεβαιότητα ότι τα πραγματικά κίνητρα όσων επιτίθενται στο κίνημα αποκαλύπτονται σταδιακά.

«Δεν πτοούμαστε – Αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους»

Παρά τις επιθέσεις που περιγράφει, η κ. Καρυστιανού διαμηνύει ότι το κίνημα θα συνεχίσει την πορεία του χωρίς υποχωρήσεις.

Στο μήνυμά της τονίζει ότι όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή δεν πρόκειται να παραιτηθούν ή να καμφθούν, καθώς, όπως αναφέρει, κινητήριος δύναμή τους είναι η επιθυμία για μια διαφορετική Ελλάδα, απαλλαγμένη από τη διαπλοκή, τη φτωχοποίηση και την εκμετάλλευση.

Κλείνοντας την παρέμβασή της, απευθύνει κάλεσμα συστράτευσης στους πολίτες, επαναλαμβάνοντας ότι ο στόχος του κινήματος παραμένει η ενίσχυση της Δημοκρατίας και της Δικαιοσύνης.