«Βόμβα» Κρητικού για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Θα πληρώσουμε 415 εκατ. για τα ψέματα των “ημετέρων”!»

«Εθνική ντροπή» χαρακτηρίζει το σκάνδαλο με τις παράνομες επιδοτήσεις ο Λευτέρης Κρητικός, γραμματέας ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Κεφαλονιάς, σε μια συνέντευξη-καταπέλτη στον Ionian Galaxy 90.8 και τον δημοσιογράφο Σάκη Βούτο.

«Δηλώθηκαν χιλιάδες “μαϊμού” αγρότες για να μοιραστούν εκατομμύρια από τα ευρωπαϊκά ταμεία, με πολιτική κάλυψη από βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας», υποστηρίζει ο κ. Κρητικός, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ – μια υπόθεση που όπως φαίνεται, δεν έχει κλείσει, αλλά μόλις άρχισε να ξετυλίγεται.


Τι αποκαλύφθηκε

Σύμφωνα με τον ίδιο, χιλιάδες άσχετοι με τον πρωτογενή τομέα έλαβαν αγροτικές ενισχύσεις, ενώ η ηγεσία του ΟΠΕΚΕΠΕ άλλαζε πρόεδρο κάθε λίγους μήνες «για να κουκουλωθεί το θέμα».

«Όταν οι καταγγελίες πάνε στον Άρειο Πάγο και εξαφανίζονται, δεν μιλάμε για απλή αμέλεια. Μιλάμε για συστημική συγκάλυψη από πολύ ψηλά», λέει χαρακτηριστικά.

Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά πίσω 415 εκατομμύρια ευρώ — και, όπως τονίζει ο Κρητικός, αυτά θα τα πληρώσει ο απλός πολίτης:

«40 ευρώ από κάθε Έλληνα για να καλύψουμε τη ζημιά των “ημετέρων”. Οι απατεώνες δεν θα επιστρέψουν τίποτα. Θα πληρώσει ο λαός».


Κεφαλονιά στο περιθώριο

Η συζήτηση δεν έμεινε μόνο στο σκάνδαλο. Ο κ. Κρητικός βάζει στο κάδρο και τη δραματική κατάσταση στη δημόσια υγεία της Κεφαλονιάς, όπου:

  • Δεν υπάρχει ΜΕΘ στο νοσοκομείο

  • Λείπει προσωπικό σε παιδιατρικό και ογκολογική μονάδα

  • Δεν υπάρχουν υποδομές για ημερήσια νοσηλεία

«Οι γιατροί υπερβαίνουν εαυτούς. Αλλά είμαστε στο έλεος του Θεού. Η Ζάκυνθος έχει ΜΕΘ, εμείς τίποτα».


Αποζημιώσεις «Ιανού»: Μπήκαν άλλοι στις λίστες

Ο κ. Κρητικός κάνει λόγο και για άδικη διαχείριση των αποζημιώσεων του Ιανού, καταγγέλλοντας πως:

  • Πραγματικά πληγέντες δεν είδαν ούτε ευρώ

  • Άλλοι, «χωρίς ούτε γρατζουνιά», εισέπραξαν μεγάλα ποσά

  • Από τα 25 εκατομμύρια, κανείς δεν ξέρει πού ακριβώς πήγαν


Νησί χωρίς μέλλον;

Η Κεφαλονιά, σύμφωνα με τον Κρητικό, είναι όμηρος ενός στρεβλού μοντέλου ανάπτυξης:

  • Όλα στηρίζονται στον τουρισμό

  • Δεν υπάρχουν δουλειές για επιστήμονες ή δεύτερος οικονομικός πυλώνας

  • Τα νέα παιδιά φεύγουν, και ο πληθυσμός μειώνεται δραματικά

«Αν δεν έχεις ταβέρνα ή ενοικιαζόμενα, δεν ζεις. Αυτό δεν είναι προοπτική για ένα νησί. Χρειαζόμαστε υποδομές, όχι μόνο τουρισμό».


️ Το ΠΑΣΟΚ και η πολιτική πρόταση

Ο κ. Κρητικός υποστηρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ ήταν το μόνο κόμμα που φώναξε για το σκάνδαλο θεσμικά, με ερωτήσεις στη Βουλή, όταν όλοι οι υπόλοιποι σιωπούσαν.

Καλεί σε μαζική πολιτική συμμετοχή, τονίζοντας ότι η αποχή στην Κεφαλονιά φτάνει το 70%:

«Αν δεν σηκωθούμε από τον καναπέ, τίποτα δεν θα αλλάξει. Δεν είναι θέμα κομμάτων. Είναι θέμα μέλλοντος – για εμάς και τα παιδιά μας».


️ Τελικό μήνυμα

Ο Λευτέρης Κρητικός κλείνει με μια έκκληση:

«Να μην χάσουμε την πίστη μας στην αλλαγή. Η κοινωνία πρέπει να ξαναβρεί τη φωνή της. Εμείς στο ΠΑΣΟΚ δεν θα σταματήσουμε να δίνουμε μάχες».