H …πρωταπριλιάτικη νίκη του κ. Μιχαλάτου!

Ζήτημα πρώτο: Δημοσκόπηση έγινε για τον Δήμο Αργοστολίου στα μέσα Μαρτίου από την γνωστή εταιρεία PUBLIC ISSUE.

Ζήτημα δεύτερο: Είναι άγνωστο για ποιού λογαριασμό έγινε η εν λόγω δημοσκόπηση.

Ζήτημα τρίτο: Τρεις μέρες πριν την πρωταπριλιά (στις 29 Μαρτίου) σατυρική ιστοσελίδα στην Κεφαλονιά δημοσιεύει γκάλοπ της εταιρίας Δημοσκοπήσεων «ESEL-OPINION» σύμφωνα με το οποίο «προηγείται ο Μιχαλάτος» συντριπτικά έναντι των υπολοίπων υποψηφίων.

Ζήτημα τέταρτο: Η Εταιρία «ΕSEL OPINION» εμφανίζεται από την ιστοσελίδα ότι  «έχει μεγάλη αξιοπιστία προβλέψεων και η δημοσκόπηση έγινε για λογαριασμό Ηλεκτρονικού Εντύπου που δραστηριοποιείται στην Κεφαλονιά».

Ζήτημα πέμπτο: Γνωστή τοπική ιστοσελίδα που αναδημοσιεύει δημοσιεύματα άλλων ιστοσελίδων δημοσιεύει το κείμενο για το «γκάλοπ της ΕSEL OPINION» αλλά γρήγορα …«το κατεβάζει».

Ζήτημα έκτο: Την ίδια ημέρα 29 Μαρτίου ο Θεόφιλος Μιχαλάτος δημοσιεύει ανακοίνωση την οποία και ξεκινάει με την πρόταση «Ήταν αναμενόμενο, ότι η Δημοτική Αρχή, μετά τα τραγικά αποτελέσματα γι’ αυτήν, της πρόσφατης δημοσκόπησης για τις εκλογές του Μαΐου,  θα εξαπέλυε προσωπική επίθεση εναντίον μου» και στη συνέχεια με αφορμή αυτό το δεδομένο για τον ίδιο …«λέει τα δικά του»! Τις επόμενες ημέρες τα μέσα επικοινωνίας συμφερόντων του αναπαράγουν την είδηση πως ο Μιχαλάτος σαρώνει στο γκάλοπ που έγινε!..

Ζήτημα έβδομο: Χθες σε άρθρο γνωστού στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλύπτεται η πολιτική απάτη «esel» στα Γερμανικά σημαίνει «γάιδαρος»! Ή εταιρία με την «μεγάλη αξιοπιστία προβλέψεων» αποδεικνύεται …μούφα και κατά συνέπεια το γκάλοπ που απνευστί υιοθέτησε ο Μιχαλάτος και τα μέσα του για να στηρίξουν το αφήγημα τους πως «σαρώνει» αποδεικνύεται ….face news !

Ζήτημα όγδοο: Μία εβδομάδα μετά την δημοσίευση της «είδησης» για το γκάλοπ με το οποίο «προηγείται ο Μιχαλάτος» ….δεν έχει γίνει καμία διάψευση από το μέσο που το δημοσίευσε, ομολογώντας όπως κατά κανόνα γίνεται με τα πρωταπριλιάτικα αστεία …τον πρωταπριλιάτικο χαρακτήρα του γκάλοπ. Αντίθετα μία εβδομάδα τώρα παίζει ως αληθινή είδηση και – κυρίως – υιοθετείται από τον «επελαύνοντα» Μιχαλάτο για να καταδειχτεί …η επερχόμενη νίκη του!

Ζήτημα ένατο: Όχι, το πρόβλημα δεν είναι το μέσο που δημοσίευσε το πρωταπριλιάτικο γκάλοπ, ούτε τα πρωταπριλιάτικα ποσοστά των υποψηφίων, ούτε και η πρωταπριλιάτικη νίκη του Μιχαλάτου, ούτε καν το γεγονός ότι το μέσο που την δημοσίευσε δεν έχει ομολογήσει όπως θα έπρεπε τον πρωταπριλιάτικο χαρακτήρα του δημοσιεύματος άρα και του γκάλοπ και έτσι αφήνει να δημιουργούνται ψεύτικες εντυπώσεις.

Το πρόβλημα υπάρχει με τον κ. Μιχαλάτο και τα μέσα των συμφερόντων του και την υιοθέτηση εκ μέρους τους …μιάς πρωταπριλιάτικης νίκης!!!

Με τέτοια μέσα είναι βέβαιο ότι …«αποκαλύπτεται γυμνός ο βασιλιάς», ιδιαίτερα όταν (όπως χθες αποκαλύψαμε στο πρωτοσέλιδο του «Η») ο κ. Μιχαλάτος εμφανίζεται δίχως άποψη και θέση για κρίσιμα θέματα του Δήμου όπως οι αποκαλύψεις των Ράμπο κατά της διαφθοράς για τα έργα της πλατείας Βαλλιάνου και του Γηροκομείου!

Αναδημοσίευση από www.kefalonianmantata.gr