Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για τη γραμμή Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη και η “κούρσα” των εταιριών

Όπως σας ενημέρωσε το “KT“, ξεκινάει η διαδικασία δημοπράτησης της ακτοπλοϊκής γραμμής ΠάτραΣάμη, Ιθάκη και κατ’ επέκταση ο μειοδοτικός διαγωνισμός. Ουσιαστικά λοιπόν, οι εφοπλιστικές εταιρίες που θέλουν να εμπλακούν με τη συγκεκριμένη γραμμή θα βρεθούν πίσω από τη γραμμή εκκίνησης και θα διαγωνισθούν “επί ίσοις όροις”, με στόχο να κόψουν πρώτες το νήμα.

Ο Διονύσης Λυκούδης, πλοιοκτήτης και αντιδήμαρχος Κεφαλληνίας, σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από τη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ., έκανε σαφές ότι επιθυμία του είναι να λειτουργήσει τη γραμμή για τα προσεχή πέντε χρόνια, ενώ τα δρομολόγια από Κυλλήνη προς Κεφαλονιά θα είναι καθημερινά επτά και προς Ζάκυνθο έξι. Κι αυτά θα ισχύσουν από τα τέλη του χρόνου και για όλο το 2019.

Αν, πράγματι, ισχύουν αυτές οι επισημάνσεις εκ μέρους του αντιδημάρχου, τότε ο πήχης αναβαίνει στο υψηλότερο σημείο δεδομένου ότι αφενός, θα δαπανηθούν σημαντικά ποσά για τα καύσιμα και αφετέρου, το κόστος συντήρησης των πλοίων θα είναι δυσβάστακτο. Σκεφτείτε, δε, τις ζημιές που έγιναν φέτος σε πλοία.

Το ερώτημα, βεβαίως είναι αν η Kefalonian Lines είναι η μοναδική εταιρία η οποία λάβει μέρος στο μειοδοτικό διαγωνισμό ή, δείξει διάθεση και η Ionian Group. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η τελευταία δεν θα ασχοληθεί, σε πρώτη τουλάχιστον φάση, έως ότου φανερώσει τις διαθέσεις της η πρώτη. Στάση αναμονής θα τηρήσει η εταιρία του Γιώργου Θεοδόση και απλά θα αναμένει τις εξελίξεις.

Κάποιοι, επίσης, υποστηρίζουν ότι ίσως, τρίτη εταιρία να παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις και η οποία δεν είχε κατά το παρελθόν ή διατηρεί σχέση με το νησί. Αποτελεί απλά εικασία και τίποτα παραπάνω.

Εν κατακλείδι, αυτό που διαφάνηκε μέσα από τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών είναι ότι το “θερμόμετρο” θα ανέβει για τη δημοπράτηση της γραμμής, αλλά και λόγω των κινήσεων που θα γίνουν από τις δύο εταιρίες…  

Αναδημοσίευση από www.kefaloniatimes.gr