Την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιουνίου συνεδριάσει στις 6.30 μ.μ. με 4 θέματα στην ημερήσια διάταξη. Μεταξύ αυτών και το θέμα «Έγκριση μελέτης και τρόπος εκτέλεσης αυτής με τίτλο: Ναυαγοσωστική κάλυψη πολυσύχναστων παραλιών Δήμου Κεφ/ νιάς έτους 2018» με εισηγήτρια την Α/Δ κ. Σ. Γαρμπή.

Σύμφωνα λοιπόν με την εισήγηση ο Δήμος θα κάνει διαγωνισμό προϋπολογισμού 175.000 ευρώ για να αναθέσει την κάλυψη των ναυαγοσωστικών υπηρεσιών (ναυαγοσώστες και εξοπλισμό) σε 11 παραλίες της Κεφαλονιάς.

Εν ολίγοις θα προσληφθεί κάποιος ανάδοχος (εταιρεία ή φυσικό πρόσωπο) που θα αναλάβει αυτός να κάνει τις προσλήψεις ναυαγοσωστών και θα καλύψει το Δήμο με τον αναγκαίο εξοπλισμό.

Άλλη μία λοιπόν αμφιλεγόμενης νομιμότητας διαδικασία πρόσληψης προσωπικού μετά τη Μελισσάνη και την Δρογκαράτη, το Μύρτο και τον Πλατύ Γιαλό και την ΕΔΑΚΙ (πρώην Διαδημοτική) που έχει ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από την αντιπολίτευση και επί πλέον έχει δώσει το δικαίωμα να υπάρχουν καταγγελίες για διάτρητες αναθέσεις.

Η θέση της Δημοτικής Αρχής γίνεται πιο δυσμενής όταν με ένα απλό έλεγχο σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι Δήμοι στην Ελλάδα καλύπτουν τις ανάγκες τους σε ναυαγοσώστες με διαδικασίες ΑΣΕΠ!

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

Δήμος Ρόδου: 12 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: ΩΕΥΟΩ1Ρ-2ΩΕ)

Δήμος Βόλβης: 9 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: Ω035Ω9Ω-ΨΥΑ)

Δήμος Κω: 3 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 6ΕΕ6ΩΛΕ-ΧΜ7)

Δήμος Μονεμβασιάς: 3 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: ΨΜ3ΠΩΚ9-7ΒΘ)

Δήμος Ικαρίας: 1 ναυαγοσώστης (ΑΔΑ: 6ΡΕΜΩΕ4-Δ5Χ)

Δήμος Δυτικής Μάνης: 3 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 7ΜΟΘΩ9Χ-Λ0Ψ)

Δήμος Τεμπών: 3 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: ΨΘΜΚΩΗ7-ΧΧΧ)

Δήμος Σαρωνικού: 4 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 6ΕΦ0ΟΕΤ3-ΛΗΤ)

Δήμος Λοκρών: 4 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 7Χ3ΔΩΛΤ-ΕΡΕ)

Δήμος Λευκάδας: 7 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: ΨΘΗΩΩΛΙ-8ΥΓ)

Δήμος Μαρκοπούλου-Μεσογαίας: 12 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 62ΥΙΩΛΝ-Λ1Υ)

Δήμος Λέσβου: 7 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 625ΕΩΛΦ-Β71)

Δήμος Θάσου: 5 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: ΨΔΛΝΩΡΔ-8ΨΟ)

Δήμος Πάρου: 3 ναυαγοσώστες (ΑΔΑ: 7ΓΧΥΩΞΓ-Ψ4Α).

Αναδημοσίευση από www.kefalonianmantata.gr

Προηγούμενο άρθροΗ Μαριέττα Χρουσαλά στο Φισκάρδο
Επόμενο άρθρο“ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ”: Άλλο ένα φιάσκο της Δημοτικής Αρχής!