Ήμουν απόλυτα διστακτικός και δύσπιστος για το «Γραφείο Αιτημάτων των Δημοτών» που λειτουργεί από τον Αύγουστο στο Δημαρχείο Αργοστολίου, επι της Οδού Παναγή Βαλλιάνου.
Πήγα επιφυλακτικός:
Πριν λίγες μέρες.
Μια ευγενέστατη, εξυπηρετική, χαμογελαστή Κυρία που δεν σε έβλεπε σαν «πρόβλημα της» αλλά έβλεπε το «πρόβλημα σου».
Ζήτησα στοιχεία. Τα είδα σε προβολή στον απέναντι τοίχο:
1374 αιτήματα πολιτών – 60 σε διαδικασία επίλυσης – 6 που χρονίζουν και παρουσιάζουν δυσκολίες επίλυσης και 1308 που έχουν επιλυθεί.
Τα μικρά αλλά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινής ζωής είναι για τον Δημότη σημαντικά.
Η καμένη λάμπα, τα κλαδιά, τα σκουπίδια ,μια λακκούβα, ένα δένδρο που κινδυνεύει να πέσει…
Ο Κάτοικος γίνεται Δημότης.
Αυτή η δράση πρέπει να υποστηριχθεί από όλους και να ενισχυθεί.
Και είναι ανάγκη κάθε Μήνα να δημοσιοποιούνται οι κατά Μήνα δραστηριότητες.
Θα εμπεδωθεί έτσι η εμπιστοσύνη του Δημότη στον Δήμο.
Πηγή: kefalonitis-onos.blogspot.com