Ήμουν απόλυτα διστακτικός και δύσπιστος για το «Γραφείο Αιτημάτων των Δημοτών» που λειτουργεί από τον Αύγουστο στο Δημαρχείο Αργοστολίου, επι της Οδού Παναγή Βαλλιάνου.

Πήγα επιφυλακτικός:

Πριν λίγες μέρες.

Μια ευγενέστατη, εξυπηρετική, χαμογελαστή Κυρία που δεν σε έβλεπε σαν «πρόβλημα της» αλλά έβλεπε το «πρόβλημα σου».

Ζήτησα στοιχεία. Τα είδα σε προβολή στον απέναντι τοίχο:

1374 αιτήματα πολιτών – 60 σε διαδικασία επίλυσης – 6 που χρονίζουν και παρουσιάζουν δυσκολίες επίλυσης και 1308 που έχουν επιλυθεί.

Τα μικρά αλλά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινής ζωής είναι για τον Δημότη σημαντικά.

Η καμένη λάμπα, τα κλαδιά, τα σκουπίδια ,μια λακκούβα, ένα δένδρο που κινδυνεύει να πέσει…

Ο Κάτοικος γίνεται Δημότης.

Αυτή η δράση πρέπει να υποστηριχθεί από όλους και να ενισχυθεί.

Και είναι ανάγκη κάθε Μήνα να δημοσιοποιούνται οι κατά Μήνα δραστηριότητες.

Θα εμπεδωθεί έτσι η εμπιστοσύνη του Δημότη στον Δήμο.

Πηγή: kefalonitis-onos.blogspot.com

Προηγούμενο άρθροΚεφαλονιά: “Τα ήμερα άλογα του Ελειού”
Επόμενο άρθροΚεφαλονιά: Πόσα είναι σήμερα τα νέα κρούσματα κορωνοιού-6682 νέα κρούσματα, 87 θάνατοι & 561 διασωληνωμένοι σε όλη τη χώρα