“Ζυγίζει” η Ionian Group τα “υπέρ και τα κατά” της γραμμής Πάτρα – Σάμη

Σιγά – σιγά καταλαγιάζει ο θόρυβος από την εξαγορά των πλοίων της Kefalonian Lines από την Ionian Group και “πέφτει η σκόνη” που σήκωσε η υπόθεση. Οι ιθύνοντες της ζακυνθινής ναυτιλιακής εταιρίας πρέπει πλέον, να σκεφθεί τι θα πράξει με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη, η οποία είναι ζημιογόνα.

Το “Κ.Τ.” είχε αποκαλύψει ότι ο Διονύσης Λυκούδης ζητούσε από τον υπουργείο Ναυτιλίας ένα ποσό της τάξεως των 2.000.000 ευρώ το χρόνο ως επιδότηση, ωστόσο προσέκρουσε σε σκόπελο. Για το λόγο αυτό και οι ιδιοκτήτες της εταιρίας προχώρησαν τάχιστα στην πώληση των περιουσιακών στοιχείων, καθώς τα χρέη που είχαν συσσωρευθεί ήταν αυξημένα.

Ο Γιώργος Θεοδόσης και η Ionian Group καλούνται, πλέον, να λάβουν τις οριστικές αποφάσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα και την Ιθάκη και συγκεκριμένα:

  • Να μην διεκδικήσουν την άδεια στον διεθνή διαγωνισμό που έχει προαναγγελθεί, κάτι που σημαίνει ότι είτε δεν θα υπάρξει εν τέλει σύνδεση, είτε θα εισχωρήσει μια ακόμα εταιρία στη γραμμή.
  • Να μειώσουν τα δρομολόγια από τη γραμμή Κυλλήνη – Πόρο, ώστε να “χωρέσει” η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη.  
Αναδημοσίευση από www.kefaloniatimes.gr