Ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης, ήταν πεπεισμένος πριν από ένα μήνα ότι θα υπήρξαν ενδιαφερόμενοι για τη γραμμή Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη. Για το λόγο αυτό και το ποσό της επιδότησης δεν ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Πλέον, οι εξελίξεις πρόλαβαν τον διεθνή διαγωνισμό, στο οποίο θεωρητικά δεν θα παρατηρηθεί ενδιαφέρον, πλην βέβαια της εταιρίας του Γιώργου Θεοδόση, που έχει έννομο συμφέρον. Δεν αποκλείεται, εν τέλει, προκειμένου να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη να τεθεί θέμα αύξησης, με στόχο να βρεθεί η χρυσή τομή. 

Ο γ.γ. γραμματέας αναφέρθηκε στο θέμα των παραλιακών μαγαζιών της Σάμης, λέγοντας ότι ήταν από τα πρώτα πράγματα που προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν, με τη συμπαράσταση της Αφροδίτης Θεοπεφτάτου. Θεώρησε ότι πρόκειται για ένα πρόβλημα που έγκειται στη γραφειοκρατία.

Να σημειώσουμε ότι ο Λαμπρίδης έφερε σαν παράδειγμα το λιμάνι του Ρότερνταμ, το οποίο το λειτουργεί εξ ολοκλήρου η τοπική αυτοδιοίκηση. 

Αναδημοσίευση από www.kefaloniatimes.gr