Επειδή πολλά ακούγονται και γράφονται, πως η γραμμή Ιθάκη – Σάμη – Πάτρα,«έβαλε μέσα» την «kefalonian Lines» περίπου 2,5 εκατ Ευρώ, θα θέλαμε να σημειώσουμε, πως αυτό θα μπορούσε να μην είναι ακριβές, για τον απλούστατο λόγο, ότι η Εταιρία, με το πλοίο «Νήσος Κεφαλονιά», τον τελευταίο χρόνο, δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή «Ιθάκη – Σάμη – Πάτρα», με προέκταση «Ιθάκη – Πόρο – Κυλλήνη – Πόρο – Κυλλήνη – Σάμη».
Αν η «kefalonian Lines», ξεχωρίσει τις οικονομικές δράσεις των δυο ουσιαστικά γραμμών, που δραστηριοποιήθηκε το «Νήσος Κεφαλονιά», το τελευταίο χρόνο, και μας πει ποια ήταν κερδοφόρα και ποια ζημιογόνα, τότε θα μπορούσαμε να δεχτούμε, τον παραπάνω ισχυρισμό. Διαφορετικά, όσοι «τσουβαλιάζοντας» οικονομικά τις δυο γραμμές και αποδέχονται έτσι αβασάνιστα, τον ισχυρισμό της «ζημιάς» των 2,5 εκ ευρώ, θεωρούμε πως έστω και άθελά τους, προβοκάρουν την γραμμή Ιθάκη – Σάμη – Πάτρα, που και κερδοφόρα πιστεύουμε πως είναι και αναγκαία για την οικονομική και κοινωνική ζωή του νησιού μας.

Αυτά… μέχρι το κράτος… να αναλάβει τις ευθύνες του, απέναντι στους πολίτες, σε ό,τι έχει να κάνει με τα κοινωνικά αγαθά, όπως είναι οι συγκοινωνίες.

Τάσος Καβαλλιεράτος.

Αναδημοσίευση από samikefalonias.wordpress.com