Στις δράσεις του 2021 για την ενδυνάμωση του τουρισμού στο δήμο Αργοστολίου εστίασαν τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης με τηλεδιάσκεψη. Έγινε αντιληπτό ότι οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν στην γερμανική αγορά, ενώ θα δημιουργηθούν videos για την προβολή της Κεφαλονιάς. Αναντίρρητα, προκειμένου να αναπτυχθεί και πάλι ο τουρισμός μετά τα φαινόμενα της πανδημίας και του Ιανού επιδιώκεται η καλύτερη προβολή και προώθηση του στην Ευρώπη.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης συζητήθηκε η συμφωνία με την Marketing Greece για την προβολή της Κεφαλονιάς με τηλεοπτικά σποτάκια, όπως και η παραγωγή travel videos. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τρία social media videos, διάρκειας περίπου 40 δευτερολέπτων, για προώθηση μέσω των Social Media του DiscoverGreece.com. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί γραφείο δημοσίων σχέσεων στην γερμανική τουριστική αγορά, ενώ προβλέπεται και η φιλοξενία δημοσιογράφων.