Levante ferries (Γιάννης Πυλαρινός): “Πτώση 70% τον Ιούλιο-Ευελπιστούμε ότι η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί σημαντικά τις επόμενες ημέρες” (ηχητικό)

«Δυστυχώς διαψευστήκαν οι προσδοκίες μας, πιστεύαμε ότι τον μήνα Ιούλιο θα είχαμε μια σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης, όμως δυστυχώς η πτώση, πάντα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, είναι της τάξης του 70%.

Μόνο στο μεσημεριανό δρομολόγιο παρουσιάζεται αυξημένη κίνηση και αυτό όχι συχνά. Η ζήτησή στο συγκεκριμένο δρομολόγιο φτάνει στο 80% της διαθέσιμης πληρότητας που λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι περιορισμένη και δεν πρέπει να ξεπερνά το 60% εγκεκριμένου. Σε φυσιολογικές συνθήκες η χωρητικότητα του πλοίου θα κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες. Η levante ferries εφαρμόζει με συνέπεια και αίσθημα ευθύνης τα υγειονομικά μέτρα, η παραβίαση των οποίων επισύρει σοβαρές ποινές.

Φυσικά, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων πόσοι επιβάτες και πόσα οχήματα θα έρθουν τελευταία στιγμή στο λιμάνι για να βγάλουν ένα εισιτήριο. Αν κάποιος κατεβαίνει στο λιμάνι πέντε λεπτά πριν την αναχώρηση του πλοίου με αποτέλεσμα να συνωστίζεται στην ουρά, και μάλιστα χωρίς μάσκα, αναζητώντας ένα εισιτήριο που τελικά δεν βρίσκει, τότε θα πω ότι καλώς και δεν βρίσκει.

Δεν γίνεται ένα δεκάλεπτο πριν την αναχώρηση, να κατεβαίνουν στο λιμάνι 100 άτομα για να βγάλουν εισιτήριο. Αυτό μόνο στην Ζάκυνθο συμβαίνει. Είμαστε της τελευταίας στιγμής, έχουμε την απαίτηση να βρούμε εισιτήριο, και μετά  παραπονιόμαστε γιατί δεν εξυπηρετηθήκαμε. Θα πρέπει τουλάχιστον τρεις ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου να έχει κλειστεί το εισιτήριο. Οφείλουμε να εφαρμόζουμε τα μέτρα, είναι θέμα δημόσιας υγείας, πρέπει πάση θυσία να τηρούμε τις αποστάσεις και να αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Η levante ferries δίνει την δυνατότητα ανέπαφης συναλλαγής για την έκδοση εισιτηρίου. Η διαδικασία είναι γρήγορη και εύκολη. Μέσα από την σελίδα levanteferries.com ο επιβάτης μπορεί να κάνει την αγορά των ηλεκτρονικών εισιτηρίων (e-tickets), μπορεί να τα εκτυπώσει ή να τα κατεβάσει στο κινητό του. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ανέπαφης έκδοσης του εισιτήριού και από την σχετική εφαρμογή. Όταν ο επιβάτης εκδώσει το ηλεκτρονικό του εισιτήριο, μπορεί να μπει στο πλοίο για να ταξιδέψει κατευθείαν, κάνοντας check-in στην είσοδο, χωρίς να περιμένει στις ουρές των εκδοτηρίων.

Ευελπιστούμε ότι η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί σημαντικά τις επόμενες ημέρες και ότι θα διατηρηθεί σε καλά επίπεδα για όλο τον μήνα Αύγουστο. Στόχος μας είναι να καλύψουμε στο έπακρο τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές τόσο στους κατοίκους των νησιών μας, όσο και στους ξένους επισκέπτες που ταξιδεύουν είτε για επαγγελματικούς λόγους ή για λόγους αναψυχής. Για αυτό και έχουμε προγραμματίσει σταδιακά και μέχρι το τέλος του Ιουλίου να αυξήσουμε σε έξι τα καθημερινά δρομολόγιά μας στην γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης.»

Ακούστε το ηχητικό εδώ
Πηγή: https://stigmafm.gr/