Πτήση PS752 της UIA κατερρίφθει(?)…

Πολλά τα ερωτηματικά αν όντως το Boeing 737-800 NG των Ουκρανικών Αερογραμμών καταρρίφθηκε όπως εξαγγέλλει σύσσωμη η Δύση.

Δεν θα σχολιάσω τα περί του θανατηφόρου συμβάντος.

Απλά, θα προσπαθήσω να ερμηνεύσω την σπουδή της Δύσης για κατάρριψή του από Ιρανικό πύραυλο TOR M1, πριν ακόμη “ανακτηθούν” από τους “ρουφιάνους”-τα δύο μαύρα κουτιά- τα στοιχεία εκείνα που θα δείξουν τι συνέβη.

Υποχρεωτικά όμως, θα πρέπει να υπενθυμίσω ότι το υπόψη αεροσκάφος δεν συνετρίβη σε μια ήρεμη περιοχή του πλανήτη.
Ας θυμηθούμε…

Ιράν, “κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια” …
Ιράκ, ομοίως ως ανωτέρω.
Συρία, Λίβανος, Παλαιστίνη, Ισραήλ, Χεζμπολά, Χαμάς, ΗΠΑ,Ρωσία και πάει λέγοντας…
“Σύννεφα πολέμου” πάνω από το Ιράν, που από αναλήψεως δε Τραμπ, συγκεντρώθηκαν σε ένα πολύ μεγάλο βαρομετρικό χαμηλό πάνω από την Τεχεράνη…
Οσονούπω έπεσε κι ο πρώτος κεραυνός…που δεν ήλθε εν αιθρία.
Εκτελείται από τους Αμερικανούς, ο υπ αρθμ 1 “υπεύθυνος” Κασεμ Σουλειμανί.
Ο άνθρωπος αυτός, ήταν “βαμμένος” εχθρός του Ισραήλ, “βαμμένος” εχθρός του Ισλαμικού Χαλιφάτου, “βαμμένος” σύμμαχος του Άσαντ, των Ορθόδοξων Χριστιανών (αν και Σιίτης) και των Κούρδων και συνάμα “βαμμένος” εχθρός των Τούρκων.
Με ποίκιλλες φίλιες και κατά καιρούς συνεργασίες ταυτόχρονα και με τους Ρώσους και με τους Αμερικανούς, όσον αφορά τους “κοινούς τους εχθρούς” (Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, Τζιχαντιστές στην Μ. Ανατολή).

Ο κεραυνός όπως είναι φυσικό, σε ένα τόσο πυκνό, θολό και χαμηλό βαρομετρικό, φέρνει θύελλα, κεραυνούς και καταιγίδες.
Έτσι την μεθεπόμενη μέρα μπαράζ πυραύλων εκτοξεύονται από την Τεχεράνη με στόχο να πλήξουν τις Αμερικανικές βάσεις στο Ιρακ.

Την ίδια ώρα ένα αεροσκάφος των Ουκρανικών (κάτι μου θυμίζει, να ‘ναι σύμπτωση άραγε) αερογραμμών, φορτωμένο με αθώους επιβάτες, απογειώνεται από την Τεχεράνη με ρότα την Ουκρανία όταν ξαφνικά βρίσκεται μέσα στο μάτι του “κυκλώνα” και συντρίβεται χτυπημένο από έναν Ιρανικό “κεραυνό” τύπου TOR M1…(σύμφωνα με τα τελευταία ανακοινωθέντα της δύσης).

Η Τεχεράνη αρνείται πεισματικά, ότι το αεροσκάφος αυτό κτυπήθηκε από δικό της “κεραυνό”.
Και είναι φυσικό!!!
Περιμένει να ανακτηθούν τα στοιχεία από τους “ρουφιάνους” για να δώσει το δικό της πόρισμα (και ορθώς, μέχρις εδώ).

Απ την άλλη όμως η Τεχεράνη γνωρίζει, αυτό που όλη η δύση γνωρίζει (και σε αυτό δεν χρειάζεται κανείς να περιμένει τα στοιχεία).
Γνωρίζει, ότι το αεροσκάφος δεν πρόλαβε και δεν έστειλε κανένα μήνυμα…για βλάβη.
Συνεπώς γνωρίζει ότι το χτύπησε “κεραυνός”!

Τι έχει να κερδίσει μη αποδεχόμενη το προφανές;
Χρόνο.
Χρόνο θέλει να κερδίσει, μέχρις ότου βρεί στοιχεία (όχι από τους ρουφιάνους) που να αποδεικνύουν ότι ο κεραυνός (πύραυλος) δεν ήταν δικός τους.
Θα τον έχει άραγε αυτόν τον χρόνο;
Θα της τον δώσουν;

….

Γιατί, κάνω αυτήν την “ανάλυση”.

Ας θυμηθούμε ότι στον πρόσφατο παρελθόν, υπήρξαν συμβάντα συντριβής αεροσκαφών με αθώους επιβάτες, που αν μη τι άλλο είχαν κοινό παρανομαστή “περιοχές γεμάτες από σύννεφα πολέμου”!

….

Έξη χρόνια τώρα και η ΠΤΗΣΗ ΜΗ370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, συνεχίζει να ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ!
Αλλά δεν είναι μόνον αυτή η Πτήση.
Είναι άλλη μία η ΜΗ17 και ένα ακόμη αεροσκάφος (όχι πτήση, ευτυχώς) εξαφανισμένο!

Σαφώς και θα ρωτήσετε: “Τι σχέση τώρα έχουν αυτές οι πτήσεις και το επιπλέον εξαφανισμένο αεροσκάφος με το…Ιράν”;

Απάντηση:
1. “Συννεφιασμένες περιοχές με τρομακτικές καταιγίδες” που αναζητούσαν αφορμές για γενικευμένο πόλεμο.
2. Δύο καταριφθέντα επιβατικά αεροσκάφη με αθώους επιβάτες που βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα, καθώς δεν είχε εκδοθεί bulletin για κλείσιμο και απαγόρευση πτήσεων στον εναέριο χώρο των εν λόγω περιοχών….που μένονταν “καταιγίδες”!!!
3. “Ένοχοι”…οι Ιρανοί (όπως και οι Ρώσοι ντε, τότε).
4. Η Ουκρανία…στο επίκεντρο των δύο καταρριφθέντων αεροσκαφών (σύμπτωση;).
5. Οι Ρώσοι…εμπλεκόμενοι και τότε και τώρα (δικός τους ο “κεραυνός” απλά από άλλο “θεό” έφυγε).
6. Οι Αμερικανοί εμπλεκόμενοι (και που δεν είναι…).
7. Οι φήμες για “ύπουλα κτυπήματα” και οι αλληλοκατηγορίες για τις καταρρίψεις…να οργιάζουν.
8. Τα αποτελέσματα των πρώην…πενιχρά (αφού δεν επετέχθει ο…σκοπός), εκτός των αθώων θυμάτων τους, που δεν θα μάθουν ποτέ γιατί θυσιάστηκαν.

Ας το “τρέξουμε” παρακάτω.

Τρία (3) Boeing 777-2H6(ER) του στόλου των Μαλαισιανών Αερογραμών το πρώτο ανάγνωσμα.

1. ΕΝΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΥ…
Aριθμός Καταγραφής-«Νηολόγηση»: 9Μ-ΜΡΙ
Αριθμός Σειράς: L/N 155
Αριθμός Κατασκευαστή: C/N 28416
Ημερομηνία απόκτησης από την Malaysian Airlines : 20-10-1998
Hμερομηνία Διαγραφής (written off) Λόγω Πώλησης: 08-04-2013
(την πώληση ανέλαβε η εταιρεία ALAFCO με συμβόλαιο πράξης: wfu 08-04-2013.
Όπου το έφερε για στάθμευση προς πώληση στη Γαλλία και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο
της Λούρδης: Std at LDE 04-10-2013.
Το αεροσκάφος αγοράσθηκε από την Αμερικανική Εταιρεία GA TELESIS LLC στις 21-10-2013 εβραικων συμφερόντων.
Και με νέο Αριθμό Καταγραφής-«Νηολόγησης» N105GT, μεταφέρθηκε λίγες μέρες μετά στο ΙΣΡΑΗΛ:
Std at TLV 04-11-2013.
Η τελευταία απεικόνισή του σε φωτό, με τα χρώματα ακόμη της Malaysian Αirlines, ήταν στις 02/12/13 20:15 έξω από υπόστεγο αποθήκευσης στο Τέλ Αβίβ και ήταν παρμένη από τους “φίλους” των αεροσκαφών στις 02-12-2013 στο Τέλ Αβίβ…όπου και είναι η τελευταία….πιστοποιημένη εμφάνιση του!
Στις 17 Δεκ 2013 η Αμερικανική Εταιρεία GA TELESIS LLC ανακοινώνει:
“December 17, 2013 – Fort Lauderdale, FL – GA Telesis, LLC announced its asset transactions for the second and third quarters of 2013….An additional 777-200ER component lease pool, were also leased or sold in that period. There are several additional acquisition, sale and leas.”

Από κει και μετά κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται….ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ?

ΝΟΤΕ: Κρατήστε το στα υπόψη…(ιδιαίτερα την τελευταία ημερομηνία αναφοράς του 17/12/2013).

2. Ενός ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥ… με τον μοιραίο “διάσημο” κωδικό Πτήση ΜΗ370.
Aριθμός Καταγραφής-«Νηολόγηση»: 9Μ-ΜΡΟ
Αριθμός Σειράς: L/N 404
Αριθμός Κατασκευαστή: C/N 28420
Ημερομηνία απόκτησης από την Malaysian Airlines : 31-05-2002
Hμερομηνία Διαγραφής (written off) : 24-03-2014, Λόγω ΑΠΩΛΕΙΑΣ στις 08/03/2014

και
3. ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΡΙΦΘΕΝΤΟΣ… με τον μοιραίο “διάσημο” κωδικό Πτήση ΜΗ17.
Aριθμός Καταγραφής-«Νηολόγηση»: 9Μ-ΜRD
Αριθμός Σειράς : L/N 84
Αριθμός Κατασκευαστή: C/N 28411
Ημερομηνία απόκτησης από την Malaysian Airlines: 29-Jul-1997
Hμερομηνία Διαγραφής (written off) 17-Jul-2014
Crashed, 17. Jul 2014 enroute AMS-KUL after reportedly being shot down over Ukraine.

ΓΕΓΟΝΟΤΑ

1. Θεωρώ πως πριν αναφερθώ για τα μοιραία γεγονότα, θα πρέπει να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ότι:
Βρισκόμασταν τότε, σε μια χρονική στιγμή, όπου τα δραματικά γεγονότα Ουκρανίας-Ρωσίας καθώς και η Κριμαία, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ έτρεχαν οι “Διεθνείς Κυρώσεις” εναντίον της Ρωσίας.
Θυμηθείτε επίσης, τις “προκλήσεις” που καθημερινά ασκούσε η Δύση στην Ρωσία με την ελπίδα να την “σπρώξουν” σε θερμό επεισόδιο με την Ουκρανία…κάτι που επιμελώς η Ρωσία το απέφευγε.

2. Το “τελευταίο χαρτί” της Δύσης (στο αποκορύφωμα της κρίσης με την Κριμαία) σε αυτή την “προσδοκία” της “κάηκε”, μετά την “σύλληψη” στις 7 Μαρτίου 2014 (μια μέρα πριν την αποφράδα ημέρα της 8ης Μαρτίου 2014 ), του Αμερικανικού μη επανδρωμένου κατασκοπευτικού από τους Ρώσους.

3. 8 Μαρτίου 2008.
(και ενώ το πρώτο B 777-2H6(ER) εξακολουθεί να είναι “ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ” από 17 Δεκ 2013…)

Το δεύτερο B 777-2H6(ER) που εκτελούσε την ΠΤΗΣΗ με Κωδικό ΜΗ370 από Κουάλα Λαμπούρ -Πεκίνο, εξαφανίζεται από προσώπου Γης μία ώρα μετά την απογείωσή του.

β. Στις 29 Μαρτίου 2014
στο whydontyoutrythis.com
δημοσιεύεται σχετικό άρθρο με τίτλο:

Τhis ιs the real reason flight ΜΗ370 disappeared!

“The fact is that the Flight MH 370 shot down…and this is not a scenario!
The flight MH 370, used by “someone” for a “terrorist action” (it selected the place “an unsafe airport”, “two Iranian “terrorists”, a Long Range aircraft Boeing 777-200ER, the “timing” and so on…),
BUT something “gone wrong”!
Everyone knows it (U.S., Russia and probably China), BUT (is very obvious) they are not “announce it” as well as one of them is holding NOW the “balls” of the “guilty”!
So, any tale theory is open for the population on this planet and the tale that “they do not know what real happened” is only for ninny …
It is no coincidence that the day after the “disappearance” of this aircraft, nobody talks any more, about the mufti-famous “embargo” and threats of sanctions (including military) against Russia, in response to the events in Ukraine!
It seems to me, that “West and its Alliance partners” made “an own goal” in the “war-game of this century” against Russia!
Russia it seems since now winning this game”!

4. 17 Ιουλίου 2014
Η Πτήση ΜΗ17 των Μαλιασιανών Αερογραμών…
καταρρίπτεται στην περιφέρεια του Ντόνετσκ, στην Ανατολική Ουκρανία από “ρώσικα” πυρά όπως η Δύση διατυμπανίζει, ενώ η Ρωσία το αρνείται.

Παρένθεση 1η.
Φαντασθείτε αν η ΜΗ17 έπεφτε στην Κριμαία….και με δεδομένη την “σπουδή” της Δύσης να κατηγορήσει την Ρωσία για την κατάρριψη (όπως και έπραξε), τι θα επακολουθούσε…
Παρένθεση 2η.
Μετά το “φιάσκο” των ανωτέρω συμβάντων…έφυγαν ως δια μαγείας τα μαύρα σύνεφα πολέμου στο πεδίο Ουκρανία-Ρωσία.
Έκτοτε όλα “σίγησαν”.
Ίσως γιατί “κάποιος κρατάει απ τα μπαλάκια του κάποιον”
Κλείνουν οι Παρενθέσεις.
…………..

Επανέρχομαι τώρα, στην μοιραία και αγνούμενη μέχρι σήμερα πτήση ΜΗ370 για να θυμίσω εν συντομία τα σενάρια που
κυκλοφόρησαν από “αξιωματούχους” της δύσης.

1. «αναπάντεχη βλάβη», «Αεροπειρατεία…», «στο μικροσκόπιο δύο Ιρανοί ύποπτοι με κλεμμένα διαβατήρια…»
«…κατάρριψη στον Ινδικό, υπόθεση ΝΤΙΕΓΚΟ ΓΚΑΡΣΙΑ».
Και όλα αυτά τα σενάρια ΟΧΙ από τΙς Μαλαισιανές αρχές που εκ των υστέρων “ακολουθούσαν”, ούτε από τα ΜΜΕ, αλλά από Κυβερνητικούς αξιωματούχους και του FBI των ΗΠΑ!

2. Isaak Yeffet, “Security Expert” της EL AL…!
Δηλώσεις του μετά την εξαφάνιση της ΜΗ370:
«“What happened to this aircraft, nobody knows. My guess is based upon the stolen passports, and I believe Iran was involved. They hijacked the aircraft and they landed it in a place that nobody can see or find it. Ι believe IRAN is involved”
– Issac Yeffet, former El Al security expert to Times of Israel, March 17, 2014»

3. Ο πιλότος τελικά για “Χ” λόγους πήγε κι αυτοκτόνησε κάπου στον Ινδικό….
………….

Επανέρχομαι επίσης τώρα, στο “ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ” 1ο Boeing 777-2H6(ER)…που σας είπα να κρατήσετε στα υπόψη.

Έχουν βρεί συντρίμμια ενός Boeing 777-2H6(ER) με τα Μαλαισιανά χρώματα, σε διάφορες περιοχές του Ινδικού (Μαδαγασκάρη, Αφρική, Αυστραλία), όπου και η αφορμή να κλείσουν την υπόθεση ως εξής:
“Η Πτήση ΜΗ370 συνετρίβη στον Ινδικό με την θέληση του Πιλότου που ήθελε να αυτοκτονήσει”!

Όμως,
Ποτέ ούτε και μέχρι σήμερα, δεν δημοσίευσαν τα τεκμήρια που πιστοποιούν-ταυτοποιούν τα όποια “συντρίμμια” εκβράστηκαν σε ακτές της αφρικής, αυστραλίας κλπ να προέρχονται από το μοιραίο αφος.
Αφού δεν έδωσαν ποτέ στην δημοσιότητα τα ατράνταχτα στοιχεία που θα δικαιολογούσαν τον ισχυρισμό του τελικού πορίσματός τους, ότι ο “βαρεμένος” πιλότος του τους οδήγησε στο θάνατο κάπου στον Ινδικό.
Στοιχεία όπως, τα PART NUMBER και SERIAL NUMBER των συντριμμιών, για να επισημοποιηθεί και δημόσια η ταυτοποίηση τους με αυτά που έφερε το μοιραίο αφος και βρίσκονται στην “βαλίτσα” των Μητρώων του αεροσκάφους όπου εσωκλείονται όλα τα Μητρώα κάθε συγκροτήματος, υποσυγκροτήματος, εξαρτήματος κλπ και φυλάσσεται στην Διεύθυνση Πτήσεων της Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας (όπως ακριβώς σε κάθε χώρα-χρήστη οποιουδήποτε αφους).

Από τις πρώτες ημέρες του “αγνοούμενου” του, έχω Δημόσια εκφράσει το που θα πρέπει να βρίσκεται αυτό το αφος της ΜΗ370 και με ποιό τρόπο “εξαφανίσθηκε”.
Και αυτή η “περιοχή” που “εξαφανίσθηκε”, βρίσκεται χιλιάδες χιλιόμετρα Βορειοδυτικά από εκεί που δήθεν το αναζητούν…
Το αφος έχει καταρριφθεί!

Τους λόγους τους γνωρίζουν πολύ καλά οι “Δυτικοί”, όπως επίσης και οι “Ανατολικοί” του “ξανθού γένους”!

Όπως επίσης και οι “διαμεσολαβητές” τους στη Μέση Ανατολή, που έφεραν σε πέρας την αποστολή κάλυψης του “αγνοούμενου” με συντρίμμια ίσως του 1ου (ναι αυτού που σας είπα να κρατήσετε στα υπόψη) που εκβράστηκαν στα αναφερόμενα μέρη…κι έτσι να κλείσει η υπόθεση.
……..

Όταν τα συμφέροντα των ηγετών του πλανήτη, συγκρούονται στον παρανοικό τους κόσμο….δεν χωρούν άνθρωποι ακόμη και αθώοι!

Όπως επίσης και οι “διαμεσολαβητές” τους στη Μέση Ανατολή, που έφεραν σε πέρας την αποστολή κάλυψης του “αγνοούμενου” με συντρίμμια ίσως του 1ου (ναι αυτού που σας είπα να κρατήσετε στα υπόψη) που εκβράστηκαν στα αναφερόμενα μέρη…κι έτσι να κλείσει η υπόθεση.

Από το fb του

Gerasimos Valsamis